می خواهیم پرسپولیس بزرگ باشد و بزرگی کند / حاضریم تمام بدهی های پرسپولیس را پرداخت کنیم

 مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: نمی خواهیم کت و شلوار اتو کشیده بپوشیم و مثل بعضی ها نمایش بازی کنیم، اگر پرسپولیس را به ما بدهند همه کار برای موفقیت این تیم خواهیم کرد.

 

علی پروین در مورد حرف و حدیث هایی که در خصوص بازگشتش به پرسپولیس مطرح می شود، گفت: «من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و می خواهم در هر شرایطی پرسپولیس بزرگ باشد و بزرگی کند، در این مورد صحبت هایی با آقای سعیدلو داشتیم و منتظر نتیجه اش هستیم.»

 

پروین ادامه می دهد: «می خواهیم با هدایتی پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش برسانیم، او عاشق پرسپولیس است و بهترین پیشنهاد را برای اداره این تیم به مسئولان ورزش ارائه کرده است»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «پیشنهاد دادیم که می توانیم تمام بدهی های پرسپولیس را پرداخت کنیم، 5 سال این تیم را به ما بدهند و اگر نتیجه نگرفت از ما پس بگیرند، پیشنهادی بهتر از این وجود دارد؟ البته برای همه اینها یک شرطی وجود دارد. اینکه تصمیم گیرنده ما باشیم نه اینکه همه هزینه ها را پرداخت کنیم و دیگران برای این تیم تصمیم بگیرند. ما هیچگونه چشمداشت مالی نداریم فقط می خواهیم تصمیم گیرنده سرمایه گذار و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس باشد.»

  

پروین با اشاره به اینکه به حمایت پیشکسوتان باشگاه احتیاج دارد، گفت: «من 10 سال پیش گفتم به جای اینکه هر کس ساز خودش را بزند بیایید با هم متحد شویم و برای این تیم کاری کنیم، هنوز هم همین حرف را می زنم.»

 

پروین در خصوص اینکه گفته می شود از حبیب کاشانی حمایت کرده است گفت: «چنین چیزی صحت ندارند، به خاطر همین مسائل زیاد مصاحبه نمی کنم. از قول من نوشتند برای حضور در تلویزیون 200 میلیون تومان می خواهم! مگر غیر از اینست که علی پروین از جنس مردم است و برای مردم زندگی می کند؟ نمی دانم آقایان چه هدفی از چاپ این مسائل غیر واقعی در روزنامه شان دنبال می کنند.»

 

اسطوره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در خصوص موافقت با این شرایط وضعیت سرمربیگری پرسپولیس چگونه خواهد بود، گفت: «علی دایی پاسخ مثبت خود را برای ادامه همکاری با ما اعلام کرده اما همه چیز بستگی به روشن شدن تکلیف وزارت ورزش دارد.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)