با رویانیان صحبت کردم، 18 آذر بازی می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با استقلال سخت است اما چه کسی گفته نمی‌توانیم این تیم را شکست دهیم؟

 

علی پروین درباره برتری 3 بر 2 پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: ذوب‌آهن تیم کوچکی نبود و به نظر من شکست دادن این تیم که در فولادشهر به هیچ تیمی باج نمی‌دهد شاهکار بود. 

من به تمام بچه‌ها نمره ۲۰ می‌دهم.

وی درباره حمید استیلی گفت: من همیشه گفته‌ام باید به این مربی فرصت داد. خیلی دوست دارم حمید در پرسپولیس موفق شود و به حقش برسد. به نظرم این برد کار استیلی را خیلی راحت کرد و انشاءالله در لیگ برتر هم همینطور با قدرت رو به جلو حرکت می‌کند. من که این بازی را در خانه می‌دیدم مردم و زنده شدم حالا نمی‌دانم این بنده خداها در کنار زمین چه کشیدند.

پروین درباره دیدار با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی عنوان کرد: با وجود اینکه احترام خاصی برای باشگاه استقلال قائلم اما ما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همین جا و در این فینال زودرس کار را تمام کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اکنون به تیم امیر یعنی تراکتورسازی فکر می‌کنیم و انشاءالله از شنبه روی استقلال حساب می‌کنیم چون می‌خواهیم انشاءالله جام حذفی را بگیریم. کارمان سخت است اما چه کسی گفته نمی‌توانیم استقلال را شکست دهیم؟ من به این بچه‌ها و کادر فنی اعتماد و اعتقاد دارم.

پروین درباره برگزاری این بازی در تاریخ 18 آذر اظهار داشت: صبح امروز مفصل با سردار (رویانیان) صحبت کردم و ایشان هم همه چیز را قبول کرد و انشاءالله 18 آذر با قدرت به مصاف استقلال خواهیم رفت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خطاب به هواداران این تیم گفت: بچه‌ها روز جمعه چشم انتظار شما هستند. ورزشگاه خالی باشد، اصلا برای ما خوب نیست. این چند بازی کمر همت ببندند و از استیلی و بازیکنان حمایت کنند تا به موفقیت برسیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)