خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترجیح دادم سکوت کنم.

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت کادر فنی این تیم امروز در باشگاه از ساعت ۱۱ آغاز شد.

قبل از این جلسه برخی از اعضای حاضر در کمیته فنی صحبت‌های زیر را انجام دادند.

* پروین: ترجیح می‌دهم سکوت کنم

علی پروین در حالی که ابتدا قصد صحبت با خبرنگاران را نداشت پس از پافشاری خبرنگاران گفت: انشاءالله بعد از جلسه صحبت می‌کنیم و در حال حاضر عجله نداشته باشید. ترجیح دادم در این مدت سکوت کنم چرا که اگر حرفی بزنم 4 نفر جوابم را می‌دهند و دلیلی ندارد که صحبت کنم. در خدمت شما هستم بگذارید به جلسه برویم و در آنجا تصمیم‌گیری کنیم و سپس برای جواب دادن پایین خواهم آمد.

* وطنخواه: ژوزه چه نتیجه‌ای گرفت که از او حمایت کنیم؟

رضا وطنخواه در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: وقتی به آمار و ارقام نگاه می‌کنیم ژوزه چه نتیجه‌ای گرفته که بخواهیم از او حمایت کنیم؟ همه چیز در اختیار او قرار داشته اما نتوانست از آنها استفاده کند. تغییرات در پرسپولیس حتمی است به اینجا آمدیم تا سرمربی و دستیاران جدید پرسپولیس را مشخص کنیم. جلسه کمیته فنی به هیچ وجه نمایشی نیست متاسفانه ژوزه اعتقادی به کمیته فنی نداشت.

* آشتیانی: ژوزه باید بداند در کمیته فنی افراد بزرگی حضور دارند

ابراهیم آشتیانی در مورد عملکرد ژوزه گفت: رویانیان کار بسیار بزرگی نجام داد و در ابتدای فصل با نظر ما ژوزه را به عنوان سرمربی انتخاب کرد اما ژوزه به کمیته فنی هیچ اعتقادی نداشت او باید بداند برد و باخت را سرمربی باید جواب دهد از روز اول می‌دانستیم چنین اتفاقی می‌افتد اما باز هم کاری انجام ندادیم. ژوزه باید بداند در کمیته فنی افراد بزرگی حضور دارند علی پروین فردی است که پرسپولیس را بارها قهرمان کرده است متاسفانه او گوش شنوا نداشت اما امروز سعی می‌کنیم تصمیم خوبی بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)