مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت :بچه های پرسپولیس نشان دادند اگر استرس نداشته باشند، چه تیم خوبی می شوند.

علی پروین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام رضایت از شرایط تیم، درباره آخرین وضعیت سرخپوشان و موفقیت پرسپولیس در جام ولایت چنین گفت: به نظر من حضور در این جام برای پرسپولیس خیلی خوب بود و فرصتی شد تا هماهنگی خوبی بین بازیکنانی بوجود بیاید که کمتر بازی کرده اند ولی می توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

وی افزود: خیلی ها فکر نمی کردند که پرسپولیس در این جام به قهرمانی برسد ولی این اتفاق افتاد. بچه ها نشان دادند که اگر بدون استرس باشند، تیم خوبی می شوند. البته ما برای شروع دوباره لیگ مشکلاتی داریم. شش ملی پوش، خیلی دیر به ما ملحق می شوند و دو محروم هم در اختیار تیم نیستند اما چاره ای هم نیست و به خاطر تیم ملی باید با این شرایط کنار بیائیم و این مسئله روی تیم ما تاثیر می گذارد ولی بچه های دیگر، اگر هماهنگ بشوند، فاصله بین بازیکنان زیاد نیست.

پروین درباره شرایط خاص تیم با نبودن دو مدافع اصلی گفت: بچه های خوبی داریم که در جام ولایت نشان دادند قابلیت های زیادی دارند. ممدوتال هم به نظرم خوب آمد و فکر می کنم خواسته های مربی را به خوبی اجرا کرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره عملکرد تیم ملی در بازی برگشت مقابل بحرین گفت: بازی تیم ملی با دیدار قبلی، قابل مقایسه نبود. آنها حرفی برای گفتن نداشتند و نتیجه مساوی برای ما خوب بود. نمی دانم چرا بچه ها آنطور بازی کردند چون فقط یکی، دو نفر بد نبودند. دلیل این مسئله را باید از مربیان پرسید. تیم ملی با این بازی جای دفاع از خودش را نگذاشت و اگر بخواهیم اینطور بازی کنیم، حتما جلوی اندونزی به مشکل خواهیم خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)