مرجع خبری پرسپولیس : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودم عابدزاده را برای حضور در پرسپولیس معرفی کردم و از اینکه می‌گویند دوست نداشتم او بیاید، واقعا متاسفم.

 

علی پروین در خصوص دعوتش به تیم ملی پیشکسوتان عنوان کرد:‌ طبق قولی که به همایون بهزادی دادم به یاد دوران جوانی‌ام برای تیم ملی این بار در قالب پیشکسوتان به میدان می‌روم و مطمئن باشید بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت.

حالا باید دید که حریف چطور است.

وی افزود: هر زمان که وقت کنم فوتبال بازی می‌کنم چون ما فوتبالی‌ها هیچ‌وقت از فوتبال جدا نمی‌شویم. حالا هم خوشحال هستم که این بار پیراهن تیم ملی را به عنوان یک پیشکسوت می‌پوشم. همین که بچه‌ها دور هم جمع بشوند خودش یک شاهکار است.

پروین در خصوص شایعاتی مبنی بر این او مانع حضور عابدزاده در پرسپولیس شده تصریح کرد: واقعا متاسفم کهاین حرف‌ها مطرح می‌شود. من خودم احمد را معرفی کردم تا از تجربه او استفاده کنیم حالا بیایم زیر پایش را خالی کنم؟ اصلا این طور نیست. من نمی‌دانم دنبال چه هستند و چه حرف‌هایی می‌زنند. من احمد را دوست دارم و اصلا این موضوع واقعیت ندارد. عابدزاده یکی از بهترین شاگردان من بوده است.

وی درباره دیدار روز جمعه ایران و بحرین گفت: این بازی حساسیت خودش را دارد. بحرین می‌تواند در خانه‌اش برای ما خطرناک باشد اما ما تیم ملی خوب و منسجمی داریم و امیدوار هستیم با کسب امتیاز مقابل بحرین و اندونزی به مرحله بعد برویم و حریفان خود را در مرحله بعد بشناسیم. آن‌وقت معیار تیم ملی بیشتر مشخص می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)