مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين در تمرين امروز پرسپوليس گفت: مانند چند دهه‌اي كه در پرسپوليس بوده‌ام باز هم كنار تيم خواهم بود، ولي در كار مربي دخالت نمي‌كنم.

 

علي پروين پس از اولين تمرين پرسپوليس با حضور مصطفي دنيزلي گفت: من در زماني كه استيلي هم مربي تيم بود، در كارش هيچ دخالتي نمي‌كردم. دنيزلي خودش استاد است و دخالت ما معنايي ندارد.

دنيزلي مربي بزرگي است و مردم هم او را بسيار دوست دارند، البته آقاي رويانيان نيز زحمت زيادي كشيد تا او را به تيم بياورد و من اميدوارم پرسپوليس با حضور اين مربي به جايگاه اصلي خود بازگردد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه جايگاه پرسپوليس در پايان فصل را چگونه پيش‌بيني مي‌كند؟ اظهار كرد: الان مشكل است كه درباره اين مساله صحبت كنيم، اما اگر مصدومان ما بازگردند و بازيكناني را كه مي‌خواهيم جذب كنيم، فكر مي‌كنم بتوانيم به موفقيت‌هاي زيادي دست پيدا كنيم.

 

پروين همچنين درباره نحوه ادامه همكاري‌اش با پرسپوليس گفت: عشق ما پرسپوليس است و بيش از 40 سال است كه در كنار تيم هستيم، اكنون نيز مانند گذشته در كنار تيم خواهيم بود.

 

در اين لحظه يكي از خبرنگاران به پروين گفت: حضور هواداران در ورزشگاه و حضور دنيزلي در كنار تيم ما را به ياد تمرينات پرسپوليس در سال‌هاي گذشته در ورزشگاه كارگران مي اندازد كه پروين پاسخ داد: دقيقا همان طور است كه مي‌گوييد. چرا كه دنيزلي مانند همان دوران، حضور تماشاگران و خبرنگاران را پيش از ديدار ملوان ممنوع كرده است. اين صحبت پروين با تعجب و انتقاد خبرنگاران روبرو شد.

 

وي در پايان گفت: من مخالف حضور مربيان خارجي درجه دو و سه در ايران بودم، ولي دنيزلي هم از تيم شناخت دارد و هم هواداران پرسپوليس او را دوست دارند، ما هم توكل بر خدا مي‌كنيم و اميدواريم او موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)