پرسپولیس نیوز : مصاحبه متفاوت علی پروین فرداشب و سه شنبه شب از شبکه سi پخش خواهد شد.بی گمان صحبت هابی پروین در مورد مافیا،عصبانیت هایش در رختکن تا وضع مالی و محتویات جیبش شنیدنی است که قرار است از اخبار بیست و سی پخش شود.

 علی رضوانی مجری خوش ذوق صداوسیما امروز در دفتر علی پروین حضور پیدا کرد و مصاحبه مفصل و متفاوتی را از اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران تهیه و تدارک دید که قرار است این مصاحبه از بخش های خبری دوشنبه و سه شنبه شب کانال های 2 و3 پخش شود. اما مهم ترین صحبت های علی پروین به برگزاری دیدار خیرخواهانه ای مربوط می شد که قرار است فردا از سوی سپهر حیدری برای یادبود هادی نوروزی برگزار شود.

علی پروین در این ارتباط می گوید:"دست آقای سپهر حیدری درد نکند. مشخص است که زحمت می کشد اما وقتش نبود. وقتش نبود که آقای سپهر حیدری در چنین مقطعی این بازی را برگزار کند. اما امیدوارم همه چیز به خیر و خوشی تمام شود."

رضوانی در بخش دیگری از این مصاحبه در مورد شوخی های مهرداد میناوند و تقلید صدای علی پروین در برنامه دیشب از اسطوره فوتبال پرسپولیس سوال می پرسد و اینکه آیا پروین از این تقلید صدا ناراحت شده یا نه، که اسطوره پرسپولیس پاسخ می دهد:"اتفاقا قبل از پخش این قسمت خود مهرداد با من تماس گرفت و گفت که صدایم را تقلید کرده است. مهرداد پسر خوبی است و اتفاقا کلی به این برنامه خندیدیم. نه بابا! چرا باید ناراحت شم."

رضوانی به پروین گفت که میناوند مدعی شده با خود او برای این تقلید صدا هماهنگ کرده است، که پروین پاسخ داد:"البته هماهنگ که نکرده بود، اما مهرداد پسر خوبی است و شاگرد خوب من بوده. کلی خندیدم و از تقلید صدایش لذت بردم."
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)