مرجع خبری پرسپولیس : علی پروین گفت: زمین ناهموار تبریز اجازه نمی‌داد کریمی جادوگری کند.

 

علی پروین در خصوص تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز گفت: بچه‌ها روز بسیار سختی در تبریز پشت سر گذاشتند.  متاسفانه در نیمه اول 2 گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید.

 

بازیکنان با تعویض‌های خوب دنیزلی به خودشان آمدند و 2 گل زدیم. می‌توانستیم برنده باشیم اما بازی در شهرستان سخت است و خدا را شکر که تا رده هفتم رسیدیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: نتیجه مساوی از لحاظ روحی و روانی خیلی بهتر از باخت است. اگر ببازیم تیم وارد همه نوع اتفاقات می‌شود اما خدا را شکر با تدابیر دنیزلی و غیرت بچه‌ها یک مساوی خوب گرفتیم. انشاءالله جمعه مقابل مس سرچشمه 3 امتیاز را بگیریم و به امتیازهایمان اضافه کنیم.

پروین در خصوص عملکرد کریمی اظهار داشت: از تلویزیون همه چیز مشخص بود، زمین بازی آنقدر نامطلوب بود که نباید درباره‌اش حرف زد. علی کریمی وقتی پا به توپ می‌شد توپ مقابل او می‌پرید و این طرف و آن طرف می‌رفت. این کیفیت زمین اجازه نداد کریمی جادوگری خودش را انجام دهد. امیدوارم فوتبال تبریز برای این زمین فکری کند.

وی در مورد مهدوی کیا خاطرنشان کرد: مهدی با آمدنش به زمین خیلی خوب کار کرد اما یکی از مسائلی که نباید فراموش کرد کار قشنگ کریمی و دادن بازوبند به مهدی بود. این افکار حرفه‌ای است و باید در ورزش درباره آن حرف بزنید چون قشنگ است. خدا را شکر مهدی هم توانست تاثیر خود را در زمین بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)