مرجع خبری پرسپولیس : وقتی دنیزلی در لیگ ششم هدایت سرخپوشان را به عهده گرفت در نخستین تمرین تیمش سراغ علی انصاریان را از مدیران باشگاه گرفته بود.

 

علی پروین اعتقاد دارد پرسپولیس علاوه بر اسخدام یک مربی بزرگ خارجی باید از نظر بازیکن هم تقویت شود. دیروز شنیده شد پروین به رویانیان سفارش کرده در فصل نقل و انتقالات نیم فصل حتما مدافع سابق شاهین را به خدمت بگیرد.

 

باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است که با خروج نام شیث رضایی و محمد نصرتی از ترکیب این تیم چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد و حتی رویانیان از مصطفی دنیزلی لیست نفرات مورد نظرش را گرفته است.

 

علی پروین اما اعتقاد دارد سرخ ها در خط دفاع به تجربه یاغی سال های نه چندان دورشان احتیاج دارند. علی انصاریان که سابقه 8 سال پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد، در پایان لیگ پنجم در حالی که با 11 گل زده بهترین گلزن تیمش بود از جمع سرخپوشان جدا شد.

 

جالب اینکه مصطفی دنیزلی پس از قبول هدایت پرسپولیس در لیگ ششم و اولین تمرین این تیم سراغ علی انصاریان را گرفت و حتی در همین زمینه مصاحبه ای انجام داد اما اختلاف نظر این مدافع با مدیرعامل وقت سرخ ها منجر به جدایی این بازیکن از پرسپولیس و حضور او در جمع استقلالی ها شد.

 

اتفاقی که برای هواداران پرسپولیس خوشایند نبود و بعید است به راحتی با بازگشت انصاریان به فوتبال با پیراهن پرسپولیس کنار بیایند. اگر حضور انصاریان در پرسپولیس جدی شود اتفاق جالبی خواهد افتاد چرا که جدایی او از جمع سرخپوشان با حضور دنیزلی همزمان شد و بازگشت مجددش به این تیم هم با هدایت مصطفی دنیزلی خواهد بود.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)