مرجع خبری پرسپولیس : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به گفته کارشناسان داوری اخراج هادی نوروزی اشتباه محض بود.

 

علی پروین در مورد توقف پرسپولیس مقابل سپاهان گفت:‌ با وجود اینکه بازیکنان تمرینات شادابی را پشت سر گذاشتند در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. با شروع نیمه دوم ۲۰ دقیقه خوب بودند و پرسپولیس واقعی را به نمایش گذاشتند اما اخراج نوروزی همه چیز را بهم ریخت.

وی ادامه داد: همیشه به داوران احترام می‌گذارم اما به نظر من داوری خوب نبود. کارشناسان باید در مورد داوری نظر بدهند اما روی هم رفته داور اشتباه کرد.

پروین خاطرنشان شد: پس از بازی وقتی سمت منزل می‌رفتم رادیو را روشن کردم و دیدم آقای نصیرزاده در حال آنالیز داوری بازی است. ایشان اخراج نوروزی را اشتباه محض قلمداد کردند و گفتند که روی نوروزی خطا شد و خودش هم اخراج شد. یعنی تصمیم آقای فغانی اشتباه بود.

پروین درباره شرایط پرسپولیس گفت: با توجه به وضعیت حال حاضر، باید بسازیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. روز سه شنبه مقابل تیم قلدری به نام سایپا بازی داریم که جوانان خوب و جویای نامی‌ دارد. امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم و تکانی به خودمان بدهیم. تحمل هواداران کم است و آنها به ورزشگاه می‌آیند تا پرسپولیس نتیجه بگیرد.

وی در پایان درباره غیبتش در تمرین و جلسه رویانیان با بازیکنان و مربیان گفت: طبق هماهنگی‌هایی که انجام شد در این جلسه نبودم. مشکل خاصی نیست و انشاءالله در جلسات بعدی در خدمت پرسپولیس هستم. من از بازیکنان می‌خواهم بیشتر تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر شرایط خوب شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)