مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين در خصوص بازي‌هاي غرب آسيا اظهار داشت: تيم ملي در اين بازي‌ها بد به ميدان نرفت و تا حدود زيادي كادر فني به اهداف خود رسيد. بالاخره اين بازي‌ها تداركاتي بود و بازيكنان محك خوبي خوردند.

 

وي افزود: فقط حيف شد در ديدار برابر كويت با توجه به اشتباهات فردي و شرايط خاص بازيكنان باختيم. لياقت قهرماني را داشتيم اما با توجه به اينكه اين ديدار هم جزء بازي‌هاي تداركاتي بود ما نبايد قطبي را بكوبيم و خواهشا شما هم اين كار را نكنيد.

پروين تاكيد كرد: بالاخره در بازي‌هاي دوستانه باخت و برد وجود دارد و ما بايد از اين نتايج براي جام ملت‌هاي آسيا درس بگيريم. همين حريفاني كه امروز مقابل ما در كره، چين و اردن قرار گرفتند فردا در جام ملت‌هاي آسيا بايد مقابل ما قرار بگيرند پس بهتر است آنها را بهتر بشناسيم.


 

پروين در پايان در خصوص خداحافظي كريم باقري در بازي با برزيل به فارس گفت: كريم بازيكن شايسته‌اي است و لياقت اين را دارد كه در بازي مقابل برزيل از فوتبال ملي كنار برود. من براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم تيم ملي كشورمان مقابل برزيل برعكس فينال مسابقات غرب آسيا يك نتيجه خوب بگيرد و بازي‌اي انجام دهد كه همه كيف كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)