خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال گفت: ناکامی جوانان و فوتسالی‌ها خیلی تلخ بود اما زیاد نباید این موضوع را بزرگ کرد تا روز چهارشنبه به تیم ملی ضربه وارد نشود.

علی پروین ابتدا در خصوص جلسه شب گذشته هیئت مدیره و تلاش برای بازگشت کریمی اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی در کنار سایر اعضای هیئت مدیره داشتیم. در خصوص کریمی نیز مأموریتی در کار نیست و با توجه به نظر مساعد ژوزه و کریمی، او برای کمک به پرسپولیس هرچه زودتر باید به تیمش برگردد. از شانس ما،کریمی دچار مصدومیتی شده که انشاءالله ختم به خیر می‌شود.

وی در خصوص شکست روز گذشته تیم ملی جوانان و فوتسال نیز گفت: نتیجه خیلی بدی گرفتیم و در دو میدان اتفاق بدی برای فوتبال ما افتاد اما نباید این مسئله را زیاد بزرگ کنیم که روز چهارشنبه به فوتبال ملی ما هم ضربه بزند. بعد از چهارشنبه آنقدر وقت دارید که هر انتقادی دوست داشتید انجام بدهید.

وی افزود: بازی با ازبکستان از لحاظ روحی و روانی برای تیم ملی بسیار حساس است. هرگز نباید ازبکستان را دست‌کم بگیریم و این تصور را داشته باشیم که حالا وقتی کره مقابل ما زانو زده ازبکستان هم همین اتفاق برایش می‌افتد. باید در زمین همه برای موفقیت تیم ملی بدوند تا نتیجه‌اش برد باشد.

پروین ادامه داد: من از بچه‌های تیم ملی می‌خواهم روحیه بردن خود را حفظ کنند. درست است وقتی در ازبکستان این تیم را شکست دادیم که چند بازیکن اصلی خود را نداشته‌اند اما این دلیلی نمی‌شود که این بار از آنها بترسیم.

پروین ادامه داد: اگر تمام فکر و ذکرمان در داخل زمین باشد و حمایت 90 دقیقه‌ای پشت تیم ملی باشد قطعا می‌تواند سربلند از یک فینال برای رسیدن به جام جهانی بیرون بیاید.

وی در خصوص برگزاری جام حذفی نیز گفت: بالاخره جام حذفی برگزار می‌شود این خبر خوبی است. در جام حذفی پدیده‌هایی خود را ثابت می‌کنند و با پله‌های ترقی جایگاه خود را در فوتبال به دست می‌آورند. تیم‌هایی با چند بازی خود را مطرح می‌کنند. من شنیده‌ام فقط تیم‌های لیگ آزادگان و لیگ برتر را در این مسابقات شرکت داده اند که این خوب نیست.

وی افزود: شاید به دلیل اینکه وقت نبوده، این طوری برنامه ریزی کرده‌اند. اما به نظرم باید در جام حذفی تیم‌های مطرح یا غیرمطرح مجوز شرکت داشته باشند. الان هم متأسفانه در روزهای اولیه جام حذفی لیگ برتری‌ها به یکدیگر خوردند که این به نظر من خوب نیست. من نمی‌دانم چطور و چگونه قرعه کشی لیگ را انجام دادند و یا چه کاری کردند که این قرعه‌ها بیرون آمده، اما امیدوارم که این تصمیم به نفع جام حذفی باشد.

پروین در پایان در پاسخ به این سؤال که به نظر شما چرا فوتسال ما مقابل کلمبیا و تیم ملی جوانان‌مان در دیدار برابر کره موفق نبود، نیز گفت: دلایل مختلفی داشت اما می‌توانستیم در این دو دیدار ناکام نباشیم. چون بچه‌های ما هم از کلمبیا و هم از کره سرتر بودند اما باید این روز تلخ در فوتبال مان را تا چهارشنبه فراموش کنیم و به تیم ملی ایران آرامش لازم را هدیه بدهیم چون استرس و پرداختن زیاد به این موضوع، به تیم ملی بزرگسالان هم ضربه می زند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)