مرجع خبری پرسپولیس : اسطوره باشگاه پرسپولیس دلیل محبوبیتش را خدماتی دانست که به جوانان کشورش ارائه کرده. علی پروین در آخرین روز ماه مبارک رمضان گفت و گوی متفاوتی را انجام داد.

 

سفره افطار بی دعوت سلطان

می گوید امسال سفره اش را در کنار سفره آقای پرورش پهن کرده است. هر چند دوست دارد سال آینده بازهم پارکینگ خانه اش را برای اینکار در نظر بگیرد. پروین در این خصوص می گوید: «خوبی سفره ما اینه که کسی رو دعوت نمی کنیم، هر کس دلش خواست می تونه بیاد بشینه سر سفره ما. اگر یه نفر آدم روزه دار هم سر این سفره سیر بشه صوابش از مکه رفتن بیشتره»

 

با فوتبال معروف نشدم

پروین راز محبوبیتش را خارج از مستطیل سبز جست و جو می کند و اعتقاد دارد کارهایی خیری که انجام می دهد دلیل اصلی محبوبیت او بوده: «رمزش اینه که همه زندگیم سعی کردم به جوونای مملکت خدمت کنم. ما اینجا رو راه انداختیم، روزی 10 تا مستحق میان پیشمون و ما سریع کارشون رو راه می اندازیم. یکی مشکل جهیزیه داره، اون یکی باید بیمارستان بستری بشه و پول نداره»

 

 

محمد هم شب ها با توپ می خوابید

از پروین می پرسند آیا درست است که شما شب ها سرتان را روی توپ فوتبال می گذاشتید و به خواب می رفتید؟ «بله؛ الان هم داریم از این نمونه ها. همین ممد خودمون هم وقتی خونه زعفرانیه بودیم از توپش جدا نمی شد. هر کس به یه چیزی علاقه داره. همین الان یکی از نوه ها عاشق توپه و اون یکی اصلا به توپ دست نمیزنه!»

 

مادرم مرا با دیزی علی پروین کرد

از سلطان در مورد غذای مورد علاقه اش سوال شد. پروین جواب داد: «خدا رحمت کنه؛ مادرم می گفت من تو رو با آبگوشت علی پروین کردم. الانم فکر می کنم بهترین غذای دنیا آبگوشت باید باشه»

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)