مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تهاجمی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هر تيمي برابر ما فوتبال بازي كند با مشكل مواجه خواهد شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، محمد پروين درباره تساوي يك بر يك برابر ذوب آهن اظهار داشت: بازي زيبايي را به نمايش گذاشتيم. هر تيمي مقابل پرسپوليس فوتبال بازي كند قطعا دچار مشكل مي‌شود. ذوب‌آهن نيز دچار همين مشكل نيز شده و مقابل ما به در بسته خورده بود. البته موقعيت‌هاي بيشتري براي گلزني داشتيم كه متاسفانه استفاده نكرديم.


وي ادامه داد: براي پرسپوليس بسيار خوب است كه بيرون از خانه نمي‌بازد و در خانه نتيجه لازم را مي‌گيرد. اگر همين طور امتياز‌ها را جمع كنيم قهرماني دور از دسترس ما نيست.

پروين در مورد عملكرد خودش گفت: در نيمه اول خوب بودم و در نيمه دوم نيز گلي كه زده شد مثلثي بود كه بين من، باقري و نوروزي تشكيل شد و باعث شد گل پرسپوليس به ثمر برسد.
وي تاكيد كرد: با توجه به مهاجمان سرعتي و هافبك‌هاي با تكنيك ذوب آهن با دستور كادر فني مجبور بودم بيشتر به دفاع كمك كنم به همين دليل كمتر من را نزديك دروازه حريف ديديد.
پروين خاطرنشان كرد: درباره رضايت عملكرد من بايد كادر فني نظر بدهد اما هميشه پس از بازي سعي مي‌كنم به آناليز دقيق عملكردم بپردازم و مطمئنا در آينده بهتر خواهم شد.
اين بازيكن درباره بازي روز دوشنبه مقابل شاهين بوشهر يادآور شد: اگر چه شاهين خوب نتيجه نگرفته اما با تغيير و تحولاتي كه در اين تيم صورت گرفته بايد مراقب بوشهري‌ها باشيم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)