مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه پیشکسوتان را فقط به خاطر هدایتی گرفتیم هر آقایی که خوشش نمی‌آمد باید همان دقیقه جلسه را ترک می‌کرد.

علی پروین ‌ در خصوص جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که پیشکسوتان پرسپولیس دور یکدیگر جمع شدند. مو سفیدانی که همیشه در عرصه ورزش و مخصوصا پرسپولیس زحمات زیادی کشیده‌اند ولی متأسفانه به ‌آنها توجهی نشده است. ما این افراد را دور هم جمع کرده‌ایم تا به آنها بگوییم همیشه به یاد آنها هستیم.

وی افزود: این مراسم را فقط به خاطر تقدیر از هدایتی برگزار کردیم و مسئله دیگری در میان نبود. مدتی پیش به پیشنهاد هدایتی کمیته‌ای تحت عنوان پیشکسوتان تشکیل دادیم و او نیز دست و بال ما را گرفت. به همین دلیل موقع‌اش بود که از هدایتی تشکر کنیم.

پروین تاکید کرد: هر فردی که آمد دستش درد نکند اما یک مسئله مانده که باید اعلام کنم هر فردی که در جلسه آمد و ناراحت بود که چرا بقیه در آن جلسه هستند یا باید نمی‌آمد یا همان دقیقه جلسه را ترک می‌کرد. جا دارد از خبرنگاران و عکاسان و همچنین مسئولانی که این مراسم را ترتیب دادند تشکر کنم.

وی در خصوص دیدارش با عادل فردوسی‌پور گفت: روز گذشته می‌خواستم به دیدار مدیر شبکه سه بروم که ناگهان دیدیم بچه‌های 90 هم آنجا هستند. دیدار خاصی نبود.

پروین در خصوص بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان گفت: پیکان در این دیدار 35 بازیکن خود را به درفشی‌فر آورد. پرسپولیس هم 5 بازیکن خوبش را نداشت. در مجموع بازی خوبی بود و طرفین به اهداف خود در این بازی دوستانه رسیدند. پرسپولیس کار سختی در عربستان دارد و پیکان هم برای صعود به لیگ برتر کار بسیار سختی دارد.

پروین درباره حضور شیث و نصرتی در ترکیب پرسپولیس برابر پیکان گفت: باور کنید وقتی که این دو بچه را در زمین دیدم کیف کردم. دست دنیزلی درد نکند که به آنها بازی داد. شیث و نصرتی سرحال هستند و من شک ندارم این دو بچه انگیزه زیادی دارند تا خود را ثابت کنند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره بازی روز چهارشنبه ایران و قطر تصریح کرد: باید با تمام توان به دیدار قطر برویم. حداقل باید 3 ، 4 گل به قطری‌ها بزنیم تا دوباره این عرب‌ها در ورزشگاه آزادی سرشان پایین باشد و به خانه خودشان بروند. من معتقدم که نباید رحم کرد، انشاءالله هواداران هم می‌آیند و از تیم ملی حمایت می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)