با دنیزلی اختلافی ندارم / امروز ظهر تکلیف پولادی مشخص می شود

مرجع خبری پرسپولیس : علي پروين پيش از اولين تمرين مهدوي كيا با پرسپوليس گفت: ان‌شاءالله مهدي يك گوشه كار را براي ما مي‌گيرد.

 

علي پروين پيش از ديدار تداركاتي امروز تيم فوتبال پرسپوليس برابر آرمين قزوين گفت: از وقتي كه دنيزلي به پرسپوليس آمده است، اوضاع تيم سر و سامان پيدا كرده است و تمرين‌هاي خوبي نيز انجام مي‌شود.

 

در نتيجه‌ فكر مي‌كنم نيم فصل دوم نتايج بسيار خوبي خواهيم گرفت.

 

وي در ادامه درباره حضور دنيزلي در پرسپوليس گفت: در نيم فصل اول به دليل مسايلي كه درباره آقاي دايي و استيلي مطرح شد، تيم تحت فشار بود و هر چند استيلي تمام تلاشش را براي موفقيت تيم انجام داد، پرسپوليس موفق نبود، اما امروز دنيزلي محبوب هواداران پرسپوليس است و آقاي رويانيان هم تمام تلاشش را كرد كه او را به پرسپوليس بياورد و ان‌شاءالله در آينده ‌نزديك هم نتايج خوبي كسب خواهيم كرد و هم مردم شاهد اين نتايج خواهند بود.

 

پروين همچنين درباره حضور مهدوي كيا و احتمال جذب بازيكنان جديد در پرسپوليس اظهار كرد: مهدي بازيكن ملي و محبوب مردم بوده است و حال كه به پرسپوليس آمده به ياري خدا گوشه‌اي از كار را خواهد گرفت. ضمن اين كه ما همچنان به دنبال جذب مهرداد پولادي هستيم كه اگر اين اتفاق بيفتد برايمان بسيار خوب خواهد شد. به هواداران هم مي‌گويم همچنان كه تاكنون صبر كرده‌اند ، كمي ديگر نيز صبور باشند تا در نيم فصل دوم نتايج بهتر شود. تلاش همه ما در پرسپوليس اين است كه تيم موفق باشد.

 

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس در ادامه با رد اختلافش با مصطفي دنيزلي گفت: من هميشه معتقد بوده‌ام كه مربي خارجي كه به ايران مي‌آيد بايد درجه يك باشد، دنيزلي هم از نظر فني خوب است و هم از فوتبال ما شناخت دارد. او يك مربي كاملا حرفه‌اي است و من با او هيچ اختلافي ندارم.

 

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا دنيزلي را به باغ شخصي‌اش دعوت كرده است؟ گفت: باغ شخصي كدام است؟ او يك روز به من گفت كه چرا سر تمرين نمي‌آيم و من گفتم چون راه من دور است و نمي‌توانم هر روز از لواسان به تمرين بيايم، حضور در درفشي فر برايم مشكل است.در نهايت او گفت كه ان‌شاءالله يك روز به منزلمان مي‌آيد و من هم گفتم قدمت روي چشم.

 

پروين در ادامه درباره مساله مخالفت ابتدايي دنيزلي با حضور مهدوي كيا در پرسپوليس و سپس موافتقش گفت: او روزي كه به پرسپوليس آمد، گفت كه مي‌خواهد با همان تيم قبلي كار كند و پس از آن تصميم بگيرد كه به چه بازيكناني نياز دارد و اكنون مي بينيد كه مهدوي‌كيا به تيم بازگشته است و ما به دنبال پولادي نيز هستيم. ضمن اين كه اگر قرار باشد حقيقي از تيم برود، به دنبال دروازه‌بان جديد نيز خواهيم بود.

 

در پايان خبرنگاري به پروين گفت كه گويا مدير عامل باشگاه استقلال پيوستن پولادي به آبي‌پوشان را قطعي دانسته و حتي شماره پيراهن مجيدي را براي او كنار گذاشته است كه او گفت كه فعلا كه نه ما و نه فتح‌الله‌زاده موفق به اين كار نشده‌ايم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)