مرجع خبری پرسپولیس : در حالی لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس امروز اعلام می شود که تنی چند از این بازیکنان بدنبال دریافت برگه  تسویه حساب از باشگاه هستند!

 

جدايى پروين از پرسپوليس قطعى است
محمد پروين به احتمال زياد از پرسپوليس جدا خواهد شد. با توجه به اينكه در پرسپوليس به وى بازى نمى رسد واز طرفى مسئولان پرسپوليس نيز علاقه اى به تمديد قرارداد او ندارند ، پروين از پرسپوليس جدا خواهد شد و به استيل آذين خواهد رفت.

هوار محمد به دنبال برگه تسويه حساب
هوار محمد كه هميشه ادعا مى كرد به پرسپوليس علاقه دارد و صادقانه با اين تيم رفتار مى كند بعد از بى نظمى هاى اخير در حال حاضر به دنبال دريافت رضايت نامه اش مى باشد. گفتنى است وى قصد دارد راهى يكى ديگر از تيم هاى ليگ برترى  شود.


جذب گلر در صورت رفتن معمارزاده

به زودى تكليف گلر اصلى پرسپوليس مشخص خواهد شد.با توجه به اينكه معمارزاده و حقيقى در طول فصل مدام با يكديگر درگير بودند و مسائل حاشيه اى زيادى را براى اين تيم به وجود آوردند، باشگاه پرسپوليس در تلاش است تا يكى از آنها را در اختيار داشته باشد. بر همين اساس مسئولان پرسپوليس منتظرند تا تكليف معمارزاده مشخص بشود و بعد در مورد جذب گلر خارجى تصميم گيرى كنند. در مورد گلرهاى ايرانى نيز نظر دايى روى حسين آشنا و رحمان احمدى است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)