پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها در آستانه عید نوروز و بازی با داماش مراقب باشند چون حاشیه در راه است.

علی پروین در خصوص دو بازی اخیر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها در نیمه اول بازی با راه‌آهن خیلی خوب بازی کردند اما از فرصت‌های خود خوب استفاده نکردند و نتیجه‌ای به دست آمد که شاید تساوی در آن عادلانه‌تر بود.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها در بازی مقابل مس نیز خوب ظاهر شدند و تا دقیقه 90 حریف را تحت فشار قرار دادند اما نمی دانم چرا وقت اضافه را جزو فوتبال حساب نکردند و باور کنید همه از این مساوی غافلگیر شدند. به نظرم چون پرسپولیس دیگر نمی‌تواند جزو تیم های بالای جدول باشد تمرکز خود را از دست داد.

پروین ادامه داد: متاسفانه تنها مسئله‌ای که نگرانش بودم به سراغ پرسپولیس آمد. حاشیه همیشه دشمن پرسپولیس بوده و در آستانه عید نوروز و بازی حساس با داماش دوباره به سراغ قرمز پوشان آمدم. من از همه قرمز‌پوشان می‌خواهم با رویانیان همراه شوند و با یکدلی، تلاش و کوشش این حواشی‌ها را زیر پا له کنند و به بازی‌های بعدی فکر کنند.

وی افزود: انشاءالله تیم یحیی گل محمدی هم با توجه به اینکه تا الان بد کار نکرده بلند می‌شود و دل هواداران پرسپولیس را شاد خواهد کرد. فقط باز هم تاکید می کنم پرسپولیسی‌ها به گوش باشند و بازیکنان این تیم به هیچ چیزی غیر از بازی شانزدهم و قهرمانی در جام حذفی فکر نکنند چون حاشیه در پرسپولیس برخی‌ها را خوشحال می‌کند.

وی در خصوص خداحافظی مهدوی‌کیا از فوتبال نیز گفت: مهدی یکی از بهترین شاگردان من بود و برای او همیشه مثل همه بچه‌هایی که با هم کار کردند آرزوی موفقیت می‌کنند. انشاءالله سربلندی او را در راه‌ها و مسیر‌های دیگر فوتبال ببینیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)