سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: من دعا می‌کنم تا تیم محبوبم امروز ایران را شاد کند و از همه مربیان و بازیکنان این تیم می‌خواهم با تمام وجود به میدان پا بگذارند.

علی پروین در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فینال لیگ قهرمانان آسیا که امروز میان تیم‌های پرسپولیس و اولسان کره‌جنوبی برگزار می‌شود، اظهار داشت: نه تنها من بلکه همه مردم ایران دوست دارند قرمزپوشان با پیروزی مقابل نماینده کره جنوبی قهرمان آسیا شوند.

وی افزود: پرسپولیس‌ با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، آنها رقیبان قدرتمندی را شکست دادند تا به این بازی سرنوشت‌ساز رسیدند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: قهرمانی پرسپولیس می‌تواند افتخار بزرگی را برای فوتبال ایران رقم بزند و کسب جام از سوی قرمزپوشان به همه مردم ایران تعلق خواهد داشت.

پروین تصریح کرد: پرسپولیس دو سال پیش در یک قدمی قهرمانی آسیا بود اما نتوانست به این مهم برسد و حالا فرصت خوبی است تا بتواند به آنچه لیاقت و استحقاقش را دارد برسد.

وی تاکید کرد: اولسان به طور حتم از قدرت پرسپولیس با خبر است و می‌داند با چه تیمی پیکار خواهد داشت، آنها می‌دانند روز سختی را مقابل قهرمان پنج دوره لیگ برتر ایران پیش رو خواهند داشت.

اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: دعا می‌کنم تا تیم محبوبم پرسپولیس امروز ایران را شاد کند و از همه مربیان و بازیکنان این تیم می‌خواهم با تمام وجود پا به میدان بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)