مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شک ندارم با حمایت هواداران تیم فعلی با حمید استیلی و همین نفرات متحول شده و به رده های بالای جدول خواهد رسید.

 

علی پروین درباره جلسه شب گذشته اظهار داشت: در این جلسه در مورد مسائل مختلف بحث و گفت و گو شد و مسائل روز پرسپولیس را مورد ارزیابی قرار دادیم. همیشه حق با مردم است اما از مردم می‌خواهم که صبور باشند تا پرسپولیس جان تازه‌ای بگیرد.

وی افزود: هواداران فهیم و دوست داشتنی پرسپولیس نباید از دقیقه ۳۰ بازی شروع به انتقاد کنند و ناراحتی‌های خود را به زبان بیاورند. اگر این اتفاق بیفتد قطعا بازیکنان تحت فشار زیادی قرار می گیرند و قدرت تصمیم گیری برایش سخت می‌شود.

پروین ادامه داد: برخی تیم نفت را دست کم گرفته بودند. در حالی که صدر جدول بود و از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی داشت.

پروین خاطرنشان کرد: همین تیم، تراکتورسازی را در شهر خودش متوقف کرد و یا سپاهان را آنطور غافلگیر کرد پس پرسپولیس مقابل تیم ضعیفی متوقف نشد.

وی تأکید کرد: نفت غیر از یک ضربه که به تیر دروازه ما خورد کار دیگری نکرد. تمام بازیکنان ما در بازی برابر نفت خوب کار کردند و آنطور که می‌گویند بد نبودند اما متأسفانه به سه امتیاز نرسیدند.

پروین یاداور شد: پس از جلسه شب گذشته قرار شد اعضای کمیته فنی، هیئت مدیره و هرکس که در تیم پرسپولیس حضور دارد از حمید استیلی حمایت کند و با قدرت کار خودش را دنبال کند تا انشاءالله این طلسم بشکند و پرسپولیس به هدفش برسد.

پروین یادآور شد: ما موی خود را در پرسپولیس سفید کردیم و افتخار می‌کنم که این مردم من را علی پروین کردند اما از آنها خواهش می‌کنم تا آنجایی که می‌توانند ۹۰ دقیقه در طول بازی از پرسپولیس حمایت کنند. این تیم با همین حمید استیلی و بازیکنان فعلی به جایگاه اصلی خود می رسد. البته من  حق را به هواداران می‌دهم چون آنها دوست ندارند تیمشان در میانه های جدول باشد اما هنوز هفته یازدهم است و با حمایت تماشاگران تیم به رده های بالای جدول خواهد رسید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)