مرجع خبری پرسپولیس : محمد پروين يكي از بدترين فصل‌هاي فوتبالي‌اش را در ليگ نهم تجربه كرد. بچه پروين كه به دنبال آرزوهاي از دست رفته‌اش در استيل‌آذين بود، حالا در شرايطي به دنبال رضايتنامه مي‌رود كه حتي دستش به اين يك برگه كاغذ هم نمي‌رسد.

 

پروین در مورد آخرین وضعیتش می گوید: «چند بار با مسوولان باشگاه صحبت كردم، ولي نتيجه‌اي نداشت… مي‌گويند دويست، سيصد ميليون تومان خرج دارد!»

تكليفت با پرسپوليس چه شد؟
فعلا كه هيچي… ما دنبال رضايتنامه هستيم، ولي هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده!

چطور؟
من يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم و قصد دارم تا رضايتنامه‌ام را بگيرم و از پرسپوليس جدا شوم.

 

 

 

نظر مسوولان باشگاه در اين مورد چه بود؟
توي اين چند باري كه من با آنها صحبت كردم، هر بار بحث پرداخت مبلغي براي آزاد شدن من مطرح شد.

براي دريافت رضايتنامه‌ات چقدر بايد پرداخت كني؟
گفتند بايد دويست، سيصد ميليون تومان بدهي تا رضايتنامه‌ات را صادر كنيم.

تو چه جواب دادي؟
من از اين پول‌ها ندارم… احتمالا چون پسر علي پروين هستم دوستان فكر مي‌كنند كه من روي گنج خوابيده‌ام.

در اين مورد با كاشاني هم صحبت كرده‌اي؟

من در پرسپوليس شرايط خوبي نداشتم. يا نيمكت‌نشين بودم و يا سكونشين. برخلاف آنچه كه فكر مي‌كردم، دايي هم به من بازي نداد و به همين دليل بهترين راه اين است كه بروم و خيال خودم را راحت كنم. من كاشاني را آدم دلسوزي مي‌دانم و مطمئن هستم كه با مساعدت او مي‌توانم بدون هيچ مشكل و حرف و حديثي از پرسپوليس جدا شوم.

اما تو با هزار اميد و آرزو به پرسپوليس آمدي. پيراهن شماره هفت را پوشيدي و قول دادي تا خاطرات علي پروين را در پرسپوليس زنده كني!
قبول دارم. من خواب پرسپوليس و شماره هفت را مي‌ديدم و نقشه‌هاي بزرگي براي ليگ نهم داشتم، ولي نمي‌دانم چه شد كه يكهو همه‌چيز خراب شد. من مي‌خواستم بهترين فصل فوتبالي‌ام را سپري كنم، ولي متاسفانه ليگ نهم به بدترين فصل زندگي فوتبالي من تبديل شد.

با تمام اين حرف‌ها جدايي از پرسپوليس برايت سخت نيست؟
صد درصد جدايي از پرسپوليس براي من سخت است. من در يك خانواده پرسپوليسي بزرگ شده‌ام و عاشق اين تيم و اين پيراهن هستم. ولي وقتي قرار است كه زندگي‌ام اين‌چنين از بين برود و فقط روي سكو و نيمكت بنشينم، چه فايده‌اي دارد؟ من جوان هستم و مي‌توانم بهترين دوران بازيگري‌ام را داشته باشم، اما در ليگ نهم اتفاقاتي افتاد كه يك سال از بهترين دوران عمر من حرام شد.

فكر مي‌كني چرا دايي تو را به سكو و نيمكت تبعيد كرد؟
نمي‌دانم… دايي سرمربي تيم است و به هر دليل مي‌تواند سلايق خودش را در تيم پياده كند. يك سال بيرون نشستم و جيك نزدم. فكر مي‌كنم جدايي من از پرسپوليس هم به نفع خودم باشد و هم پرسپوليس.

بعضي‌ها معتقدند كه با توجه به حضور علي پروين در استيل‌آذين، اين تيم مقصد بعدي تو خواهد بود!
من قبلا هم بازيكن استيل‌آذين بوده‌ام. در اين تيم روزهاي خوبي داشته‌ام و حتي به آقاي گلي ليگ يك رسيدم اما همان‌طور كه بابا صحبت كرد، نمي‌خواهم در تيمي توپ بزنم كه علي پروين در آنجا حضور دارد.

 

از تيم ديگري پيشنهاد داري؟
صحبت خاصي با تيم‌هاي ديگر نداشته‌ام… هنوز رضايتنامه ندارم كه با تيم ديگري صحبت كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)