خبرگزاری پرسولیس : رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر یحیی بازی باخته را می‌برد و تیمش به پیروزی‌های پر گل می‌رسد، نان مهره چینی خود را می‌خورد.

علی پروین در خصوص بازی پرسپولیس و نفت تهران، اظهار داشت: همان‌طور که خود پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند نفت تیمی بسیار گردن کلفت و فرصت طلب نشان داد. در نیمه اول پرسپولیس را زیاد اذیت کرد اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد شد.

وی افزود: بعد از اینکه پرسپولیس گل اول را از نفت خورد، بچه‌ها به خودشان آمدند و فوتبال بسیار خوبی علی‌رغم اینکه پشت سر هم گل هم می‌زدند به نمایش گذاشتند. در کل به نظرم پرسپولیس الان هم خوب بازی می‌کند و هم خوب گل می‌زند. این چیزی است که از اول فصل دنبال آن بود اما ای دل غافل!

پروین در خصوص عملکرد گل‌محمدی نیز گفت: من معتقدم اگر 4 تا 4 تا یا 6 تا 6 تا به تیم‌ها گل می‌زنیم و فوتبال هجومی را به نمایش می‌گذاریم به خاطر این است که گل‌محمدی نان مهره چینی‌های خود را در زمین می‌خورد. بچه‌ها می‌دانند که چه طور باید حریفان را از پای درآورند. در زمین و هوا در هر بازی سوار حریفان هستند و من به بچه‌ها در این بازی‌های اخیر نمره 20 می‌دهم.

وی افزود: البته هرگز نباید پرسپولیس دچار غرور شود. انشاءالله اگر همین طور رو به جلو برویم خدا بخواهد، عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب خواهیم کرد، اگر چه هنوز زود است که درباره آینده قضاوت کنیم. بچه‌ها در این شرایط نباید در باد این بردها خوابشان ببرد، بلکه باید به قدرت و انگیزه مضاعف تری به آینده نگاه کنند و گام ها را محکم‌تر از قبل بردارند.

وی در خصوص عملکرد علی کریمی نیز گفت: خودتان دیدید به نظرم 10 سال جوان شده؛ پاس‌های او هر دفاعی را از جا می‌کند. آیا این حقش بود در نیم فصل اول کنار گذاشته شود؟

اما بهتر است به گذشته برنگردیم چون همه چیز تمام شده و حالا باید یحیی صبور باشد و بدون اینکه به حرف و حدیث ها گوش کند، کار خود را انجام دهد.

وی در پایان در خصوص انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا برای چهارمین سال متوالی گفت: شکی نداشتم که مسی انتخاب می‌شود. اگر جای رونالدو بودم تا 5 سال دیگر هم قید این که شاید بهترین بازیکن دنیا ‌شوم را می‌زدم. چون مسی جوان است و این طور همه را به هم می‌پیچاند. حالا وای به حال اینکه چند سال دیگر با تجربه و جوان‌تر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)