بهبودی کامل نوروزی و آقازمانی
مرجع خبری پرسپولیس : پارگی رباط صلیبی محمد پروین، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قطعی شد.


پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص مصدومیت محمد پروین و نتیجه آزمایش این بازیکن اظهار کرد: پس از این که برای بار اول از پروین MRI گرفتیم، متوجه شدیم که رباط صلیبی او پاره شده است اما باز هم منتظر ماندیم تا ورم پای این بازیکن بخوابد و تصمیم قطعی را پس از آن بگیریم.

 

فرید زرینه ادامه داد: پس از اعلام نتیجه آزمایش جدید پروین هم این موضوع برای ما مسلم شد که رباط صلیبی او پاره شده است و در صورتی که تصمیم به عمل جراحی گرفته شود، این بازیکن 6 تا 7 ماه از میادین دور خواهد بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که اگر عمل جراحی انجام نشود، پروین چند ماه دور از میادین خواهد بود، گفت: در این صورت فکر نمی‌کنم زودتر از دو سه ماه بتواند به میدان بازگردد، با این حال ما با یکی، دو جراح زبده زانوی کشور مشورت خواهیم کرد و پس از آن ممکن است به این نتیجه برسیم که زانوی پروین را تحت عمل جراحی قرار دهیم.

 

زرینه در مورد وضعیت دیگر مصدومان پرسپولیس هم گفت: خوشبختانه نوروزی و آقازمانی با بهبود مصدومیت‌شان به تمرینات بازگشته‌اند همچنین رضا نورمحمدی که در بازی برابر پیکان مصدوم شد، هم از ناحیه زانو و هم از ناحیه مچ پا احساس درد دارد و سکوبرت هم هنوز مصدوم است. وی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم نورمحمدی را برای بازی مقابل تراکتورسازی آماده کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)