پرسپولیس نیوز : پزشک سابق تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به مصاحبه شهاب زاهدی واکنش نشان داد.

علیرضا حقیقت پزشک سابق تیم فوتبال پرسپولیس، در مورد اینکه زاهدی گفته است «زمانی که در تیم امید باشگاه بودم، همزمان با دوره‌ای که علی دایی سرمربی بزرگسالان پرسپولیس بود، مانند خیلی از بازیکنان مکمل تقویتی و قانونی استفاده می‌کردم اما وقتی در بازی پرسپولیس و گل‌گهر تست دوپینگ دادم جواب آزمایشم مثبت درآمد. متأسفانه با وجود اینکه من آن مکمل را از داروخانه خریده‌ بودم، ظاهراً تقلبی بوده و مواد نیروزا در آن به کار رفته است.» اظهار داشت:نمی دانم چه کسی یا کسانی به زاهدی مشاوره می دهند اما کاش بدانند این نوع اظهارات مثل دست و پا زدن در باتلاق است و کار را برایش سخت تر می کند.

وی ادامه داد: نابودی فوتبال یک جوان را نمی پسندم اما آنچه این روزها از قول او می خوانیم عجیب و غریب است. زاهدی اصلا زمان کادر فنی قبلی در تیم بزرگسالان نبوده و بعد از رفتن کادر فنی سابق به تیم اضافه شده و طبق اطلاعات بنده کادر فنی قبلی هیچ نظری نسبت به او نداشته و با رفتن کادر قبلی پای چنین بازیکنانی به تیم بزرگسالان باز شده است. سئوال من این است که زاهدی از کجا می دانست در تیم قبلی چه می گذرد و چه مکمل هایی استفاده می شود؟ یک بار دیگر جملاتش را بخوانید فقط تلاش داشته به یک نوعی اسمی از کادر فنی قبلی را بیاورد. منظورش از خیلی ها که مکمل استفاده می کردند چه کسانی است و چرا مثلا در همان بازی با گل گهر که هادی نوروزی هم مثل زاهدی تست داده ، دوپینگ نوروزی مثبت نشده است؟

دکتر حقیقت تصریح کرد: اگر او از تخلف بازیکن یا بازیکنان دیگری با خبر بوده و اطلاع نداده باشد طبق کدهای اخلاقی فیفا مجازات خواهد شد. زاهدی گفته که از داروخانه مکمل خریده. اگر اینگونه باشد باید نام داروخانه را بگوید و داروخانه ای که داروی تقلبی بفروشد پروانه فنی اش باطل می شود. اگر از غیر از داروخانه هم خریده باشد کار خودش را سخت کرده زیرا بازیکن حرفه ای حق ندارد بدون نظر پزشک تیم دارو و مکمل مصرف کند. الان هم زاهدی بیاید نام داروخانه و بسته مکمل را بیاورد تا همه چیز مشخص شود.

پزشک سابق پرسپولیس افزود: بازیکنان زمان ما هر اقدام پزشکی و دارویی را از قبل با کادر پزشکی هماهنگ می کردند. یادم هست یک شب حسین ماهینی مسموم شده بود ساعت دو نیمه شب از بیمارستان پارسیان به من و همکارانم زنگ زد و تا دکتر معالجش داروها و آمپول هایی که برایش تجویز کرده بود را با ما هماهنگ نکرد اجازه تزریق نداد در حالی که حالش هم اصلا خوب نبود و در آن شرایط شاید بازیکن به این مسائل فکر نکند ولی چون وظایفش را به عنوان بازیکنی حرفه ای می دانست اینگونه عمل کرد.
حقیقت در پایان گفت:توصیه دوستانه من به زاهدی این است که اسیر مشاوره های غلط افرادی که بنظر می رسد با کادر سابق مخالف هستند نشود و بداند راه نجات در راستی است.هر اتفاقی که رخ داده را بی کم و کاست در کمیته پزشکی و کمیته انضباطی اعلام کند تا کارش پیچیده نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)