پزشک تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد محرم نویدکیا با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی به دیدار روز یکشنبه آینده با پرسپولیس برسد.

محمد رشادی در خصوص آخرین وضعیت محرم نویدکیا گفت: آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه زانو است که در بازی با استقلال و برخوردی که با جواد نکونام داشت شروع شد. او در بازی های دیگر هم برخوردهایی داشت که مصدومیتش را شدیدتر کرد ولی کادر پزشکی سپاهان تلاش می کند محرم را به فینال حذفی برساند. از حالا نمی توان اظهار نظر قطعی در این خصوص داشت و باید مراحل درمانی را به صورت منظم ادامه دهیم تا این بازیکن شرایط بازی در دیدار فینال را پیدا کند.

وی در خصوص شایعه سفر نویدکیا به آلمان برای جراحی زانو عنوان کرد: هنوز صحبتی در این خصوص نشده و تصمیمی هم گرفته نشده است. امیدواریم کار محرم به جراحی نرسد و زانویش عمل نخواهد ولی اگر هم جراحی خواست سفر به آلمان می تواند یک برنامه درمانی کامل را برای این بازیکن به همراه داشته باشد. قرار بود دکتر حیدریان هم وضعیت نویدکیا را بررسی کند ولی به خاطر فشردگی بازی ها نتوانستیم نزد این دکتر برویم.

رشادی در خصوص بحث حضور نویدکیا در تیم ملی و اینکه آیا این موضوع امکان پذیر است خاطرنشان کرد: صحبت هایی در این زمینه انجام شده ولی من اطلاع ندارم در این زمینه چه اتفاقاتی خواهد افتاد و نویدکیا و کادر فنی تیم ملی چه تصمیمی خواهند گرفت. شرایط محرم خاص است و این بازیکن نمی تواند مثل دیگر بازیکنان تیم ملی تمرینات فشرده انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)