پرسپولیس نیوز : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سید جلال حسینی با توجه به مصدومیتی که دارد برای دیدار با سپاهان در فینال جام حذفی آماده خواهد شد.

وجیه اله چشمه سری روز شنبه افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مصدومان تیم برای دیدارهای باقی مانده به ترکیب اضافه شوند.

وی در خصوص وضعیت سید جلال حسینی، ادامه داد: او فیزیوتراپی و کمی هم تمرین کرده است و به دیدار با سپاهان در فینال جام حذفی خواهد رسید.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درمورد مهرداد پولادی، گفت: قرار است کفش مخصوص این بازیکن نیز به زودی وارد شود و او از فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد.

وی درخصوص علی کریمی، تصریح کرد:این بازیکن نیز شرایط خوبی دارد، اما تصمیم گرفته ایم دربازی دوستانه امروز مقابل پیکان ازهیچ یک از مصدومان استفاده نکنیم تا مصدومیت آنها تشدید نشود.

وی در رابطه با دیگر مصدوم این تیم رضا حقیقی و زمان بازگشت او به میادین، اظهار داشت: در خصوص این بازیکن باید کمی صبر کنیم تا بتوان دقیق تر اظهار نظر کنیم.

چشمه سری خاطرنشان کرد: ما یک بازی بسیارمهم درفینال جام حذفی باسپاهان درتاریخ 15 اردیبهشت داریم که سعی می کنیم با توجه به اینکه محروم نداریم بازیکن مصدوم نیز نداشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)