خبرگزاری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم مهرداد پولادی برای بازی با ازبکستان آماده شود اما نمی توان در اینباره با قطعیت صحبت کرد.

دکتر چشمه سری افزود: در شرایط فعلی و قبل از معاینه پولادی توسط پزشک جراح در هفته آینده نمی توان درباره زمان بازگشت این بازیکن نظر قطعی را اعلام کرد.

وی افزود: مهرداد از هفته آینده تمرینات را شروع می کند اما اینکه از چه زمانی می تواند در تمرینات درگیرانه شرکت داشته باشد، بستگی به نظر دکتر شهبازی پزشک جراح وی دارد که بعد از معاینه هفته آینده مشخص خواهد شد.

چشمه سری ادامه داد: پولادی یک بازیکن چپ پای، راست دست است. از اینرو از دست راست خود در پرش ها، درگیری ها و افتادن ها استفاده می کند و جراح باید مشخص کند که بازیکن از چه زمانی می تواند از دست راست خود برای این موارد استفاده کند. از سوی دیگر جراح مشخص می کند که آتل دست پولادی از چه نوع باشد. همین نوع آتل از نظر اندازه و سختی و نرمی آن، خود از نظر قوانین بازی تعیین کننده است و باید دید اصلا اجازه بازی با آتل مورد نظر پزشک جراح داده می شود.

دکتر چشمه سری در پایان تصریح کرد: به طور کلی با توجه به نوع جراحت، انتظار می رود که تیم ملی در بازی با ازبکستان بتواند از حضور پولادی بهره بگیرد اما این مساله بستگی به مجموع عوامل ذکر شده دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)