فرهاد مجیدی در تمرین امروز تیم استقلال مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت.

  •  
  •  
  •  

تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت و در حالی که صبح امروز برنامه‌های بدنسازی را پشت سر گذاشته بود از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز تیم ملی استقلال امیر قلعه‌نویی، مجتبی جباری، خسرو حیدری و فرزاد حاتمی حضور نداشتند که حاتمی با کسب اجازه از کادر فنی در کمپ استقلال حاضر نشد. دکتر نوروزی معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: فرزاد حاتمی صبح امروز به دلیل سرماخوردگی و البته حضور در کلینیک برای بخیه زدن دستش در تمرین شرکت نکرد ولی این بازیکن هیچ مشکلی نداشته و می‌تواند آبی‌پوشان را در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی همراهی کند.

*حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حاضر شده و به تماشای برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان پرداختند.

*قبل از آغاز تمرین طرفداران تیم استقلال به شدت از فرهاد مجیدی استقبال گرمی داشتند تا جایی که یکی از هواداران دسته گل بزرگی را به کاپیتان این تیم اهدا کرد. مجیدی حدود 10 دقیقه مقابل کمپ استقلال ایستاد تا با طرفداران این تیم عکس یادگاری بگیرد.در این لحظه طرفداران استقلال از مجیدی می خواستند که با نشان دادن عدد 4 در کنار آنها عکس یادگاری بگیرد که مهاجم استقلال این کار را انجام داد.

*در غیاب سرمربی تیم استقلال مجید صالح و ستار همدانی برنامه‌های آماده‌سازی را پیگیری کردند.

*میثم بائو هافبک تیم استقلال با اندکی تاخیر به محل تمرین رسید و در ابتدا نزد کادر فنی رفت و از آنها اجازه گرفت.

*

حنیف عمران زاده و مهدی رحمتی دو بازیکنی بودند که امروز با چهره ای جدید در تمرین شرکت کردند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی انجام دادند. هنگامی که بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال بازی می کردند این بار ایمان عالمی از محمد هوتن قلعه‌نویی خواست تا در ترکیب تیم سبز به جای مهران قاسمی به زمین برود. در ترکیب تیم سبز حسینی، عمران زاده، صادقی، ساموئل، بیک زاده، بائو، کیانوش رحمتی، اکبرپور و مهدی شیری، مهران قاسمی، آرش برهانی بازی می کردند که هوتن قلعه نویی به جای مهران قاسمی وارد زمین شد.

*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال نیز در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکرد.

*قرار است تیم استقلال ساعت 13.50 دقیقه روز پنجشنبه راهی شیراز شود. فرهاد مجیدی به دلیل 3 اخطاره بودن تیم استقلال را در این مسابقه همراه نخواهد کرد.

*دیدار تیم‌های فجر سپاسی و استقلال روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)