مرجع خبری پرسپولیس : پس از برد سرخ ها در برابر تراكتور به سراغ يكى از پرسپوليسى هاى تازه واردى رفتيم كه در اين ديدار لحظه حساسى را براى پرسپوليس رقم زد. محمد نورى در دقيقه ۶۱ دروازه خالى از دروازه بان سرخ ها را نجات داد تا به نوعى حركت او براى پرسپوليسى ها مهم و حياتى باشد.


• از اولين برد و اولين ۳ امتياز صحبت مى كنى؟
– بازى سختى بود. تراكتور تيمى منسجم و خوب بود كه براى كسب حداقل امتياز به تهران آمده بود اما شما ديديد كه نمايش خوب پرسپوليس آنها را از رسيدن به هدفشان ناكام گذاشت و با ارائه يك بازى منطقى برد شيرينى را به دست آورديم.

 

• محمد نورى در اين بازى كمى متمايل به عقب بود، و به نوعى در پست اصلى خودت نبودى، درست است؟
– اين مساله به نظر كادر فنى و شرايط بازى بر مى گشت كادر فنى در اين بازى ترجيح داد مرا يك خط عقب تر بگذارد تا در كارهاى دفاعى كمك كنم. به هرحال قبلاً هم گفته بودم، هر پستى كه على آقا بخواهند بازى مى كنم. به هر صورت موفقيت و نتيجه گيرى در پرسپوليس هدف مهم و اصلى  است كه همه ما آن را دنبال مى كنيم.

 

 

 

• روى يك صحنه حوالى دقيقه ۶۱ باعث شدى پرسپوليسى ها نفس راحتى بكشند؟
– (با خنده) شايد! خودم هم نمى دانم آن لحظه آنجا چى كار مى كردم چون اصلاً پستم اينقدر عقب نبود كه اولين يار پرسپوليس به خط دروازه باشم اما احساس كردم انگار كسى مرا آنجا نگه داشت و نگذاشت دور شوم تا بتوانم مانع باز شدن دروازه مان شوم. خدا را از اين بابت شكر مى كنم.

 

• پرسپوليس به صبا رسيده و محمد نورى به تيم سابقش؟
– فوتبال همين است و كارى نمى شود كرد! ما اين هفته با صبا بازى داريم. تيمى كه من ۳ سال در آن بودم و بهترين روزهاى حضورم در فوتبال ايران را در آن سپرى كردم. يك مقدار سخت است كه مقابل تيمى باشم كه آقاى شهريارى و آقاى مرادى در آن سمت دارند اما همانطور كه گفتم اين اتفاقات در فوتبال حرفه اى اجتناب ناپذير است و من حالا به عنوان يك پرسپوليسى مقابل تيم سابقم به ميدان خواهم رفت.

 

• به عنوان آخرين سوال ارزيابى ات از بازيهاى ليگ در هفته اول چيست؟
– همه بازيها با تفاضل يك گل برده داشت و اين نشان از اين است همه تيمها از نظر سطح فوتبال به هم نزديك هستند و اين موضوع مى تواند نويد بخش داشتن ليگ زيبا و جذاب و اينكه هيچ تيمى نمى تواند درهيچ يك از بازيهاى خود، تيمش را از پيش برنده بداند است قطعاً كار براى همه سخت است ان شاء الله پرسپوليس بتواند با ادامه روند موفقيت خود سهم ويژه اى در جذابيت ليگ داشته باشد و قهرمانى را مال خود كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)