پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با محمد پنجعلی جلسه ای را برگزار کرد.

 از ساعت 18 روز شنبه محمد پنجعلی و محمد رویانیان درباره ماجرای سرپرستی این پیشکسوت پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام دادند.

محمد رویانیان در این باره اظهار داشت: تیم در اردو قرار دارد و شرایط خوبی داریم. با آقای پنجعلی هماهنگ شده است که در اردوی بعدی و تمرینات تیم در تهران در کنار تیم حضور داشته باشند. ما قبلا از ایشان دعوت کرده بودیم که بیایند و کمک کنند؛ دایی هم نظر مثبتی روی ایشان دارد و دوست دارد کنار تیم باشد. هم به عنوان سرپرست کنار تیم باشد و هم در امور فنی کمک حال تیم باشد.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است پنجعلی به پرسپولیس تعلق دارد و حضورش در تیم روحیه بخش است. ما می خواهیم حرمت و شخصیت او حفظ شود و به همین خاطر هر پستی خودش صلاح بداند ما در خدمتش هستیم. در یک سال و نیمی که در پرسپولیس حضور داشتم به این نتیجه رسیدم که پنجعلی از شخصیتی والا و بی حاشیه برخوردار است.

رویانیان در پایان افزود: قبل از پایان فصل گذشته از پنجعلی خواسته بودیم به ما کمک کند اما او نخواست در آن شرایط تصمیم بگیرد. بعد از پایان بازی ها هم بار دیگر از آقای پنجعلی دعوت به همکاری کردیم که پذیرفتند و حالا هم در خدمتشان هستیم. حالا هم به خود او واگذار کرده ایم در هر سمتی مایل هستند به ما کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)