پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس به تمرین سرخپوشان بازگشت.

پیام صادقیان پس از موافقت حمید درخشان و کسب اجازه از سرمربی و سرپرست پرسپولیس در تمرین سرخپوشان شرکت کرد.

پیام صادقیان در پی اتفاقات تمرین روز شنبه از سوی سرمربی پرسپولیس اجازه حضور در تمرینات را نداشت و به همین دلیل و با تاکید محمد حسین نژاد فلاح جلسه‌ای در باشگاه با حضور محمود خوردبین، پیام صادقیان و حسین خبیری مدیر رسانه‌ای و مسوولان باشگاه برگزار شد.

در این نشست صادقیان همانطور که پس از تمرین روز شنبه در گفتگو با روابط عمومی باشگاه اعلام کرده بود، قصد بی‌احترامی به کادر فنی و سرپیچی از دستورات آنها را نداشته، در جلسه با خوردبین و مسوولان باشگاه نیز بر این موضوع تاکید کرد و محمود خوردبین نیز موضوعات مورد بحث در جلسه را به نژاد فلاح و درخشان گزارش داد.

در پی این اتفاقات جلسه‌ای عصر امروز و قبل از شروع تمرین در درفشی‌فر و اتاق مربیان برگزار شد. در این جلسه محمود خوردبین، حمید درخشان و دستارانش حضور یافتند و صادقیان درباره اتفاقات تمرین روز شنبه توضیح داده و تاکید کرد؛ همانطور که در بازی‌های اخیر هرگز نسبت به نیمکت نشینی ابراز نارضایتی نکرده و موفقیت تیم برایش مهم بوده در آن تمرین نیز به هیچ عنوان قصد سرپیچی از دستورات فنی مربیان را نداشته و ناخداگاه و طبق عادت، بیشتر از دو ضرب به توپ ضربه زده و پا به توپ شده است.

صادقیان پس از مطرح کردن این موضوع به درخشان گفت: در فوتبال یاد گرفته‌ام به مربیان و بزرگترهایم احترام بگذارم و اگر اجازه دهید می‌خواهم در کنار سایر بازیکنان به تمرین بپردازم و در این مقطع حساس در صورت صلاحدید شما به تیم کمک کنم.

درخشان نیز درباره اتفاقات روز شنبه موضوعاتی را با صادقیان در میان گذاشت و بر مسائل انضباطی تاکید کرد.

درخشان به صادقیان گفت: شما یکی از بازیکنان تکنیکی و فنی فوتبال کشورمان هستی و برای ما موفقیت تیم مهم است. همانطور که خودت در قبال بازی نکردن فیکس در هفته‌های گذشته نگاه حرفه‌ای داشتی و موفقیت تیم برای شما مهم بود، من هم شاگردانم را دوست دارم و تلاش می‌کنم آنها موفق باشند و موفقیت شاگردانم منجر به موفقیت تیم و سربلندی فوتبال کشورمان خواهد شد و امیدوارم که بتوانی در آینده برای تیم مفید بوده و در کسب نتایج خوب به تیم کمک کنید.

صادقیان پس از گفتگو با خوردبین و درخشان و موافقت سرمربی پرسپولیس در جمع سرخپوشان حضور یافت و پس از دو روز غیبت به تمرینات پرسپولیس بازگشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)