پرسپولیس نیوز : جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از برطرف شدن مشکل بازی کردن و حضور بازیکنان سرباز در جام ملت‌های آسیا خبر داد.

سردار کمالی در مورد وضعیت چهار ملی‌پوش سرباز که برای رفتن به جام ملت‌های آسیا و برای بازی کردن با مشکل مواجه بودند، اظهار داشت: با توجه به تقاضای وزیر ورزش و جوانان سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تأکید مجدد بر برخورد قاطع و قانونی با کسانی که با جعل و دسیسه کارت معافیت جعل کرده‌اند، استثنائا با همراهی چهار نفر از بازیکنان مورد نیاز تیم ملی یعنی سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی و مهرداد پولادی برای حضور در جام ملت‌های آسیا تا پایان دی ماه سال جاری موافقت به عمل آمد.
 

 سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ، در این باره گفت: با توجه به تقاضای وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان کشوری، تعدادی از بازیکنان فوتبال و …، ریاست کل ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم برخورد قانونی با کسانی که با جعل و دسیسه اقدام به اخذ کارت معافیت کرده‌اند با حضور «سروش رفیعی»، «شجاع خلیل زاده»، «حسین ماهینی» و «مهرداد پولادی» در این دوره از مسابقات آسیایی موافقت کرد.

کمالی با تاکید بر اینکه این افراد تنها تا پایان دی ماه فرصت حضور در بازیهای جام ملت‌های آسیا را دارند گفت:‌ البته این به معنای چشم پوشی از تخلفشان نیست و آنان پس از پایان این بازیها باید به سربازی اعزام شوند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه هیچ یک از فوتبالیست‌های متخلف حق بازی در تیم‌های لیگ برتر و دسته یک را تا پایان این فصل ندارند، خاطر نشان کرد: این افراد می‌توانند در آن دسته از تیم‌های دسته دو که ما تعیین کرده‌ایم بازی کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در باره این که ممکن است با این اقدام افکار عمومی واکنش منفی از خود نشان دهند گفت:‌ این کار برای این انجام شد که برخی هیچگونه بهانه‌ای در خصوص نتایج بازیها نداشته باشند، اما شهروندان باید بدانند که پرونده این افراد همچنان مفتوح است و به موضوع تخلفات این افراد و نیز دیگر فوتبالیست‌هایی که اقدام به دریافت کارت پایان خدمت یا معافیت جعلی کرده بودند رسیدگی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)