پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در این چند ساله هرکسی را محروم کردیم علیه ما صحبت کرده است اما کمیته انضباطی نشان داده طبق قانون و به حق آرا را صادر می‌کند.

اسماعیل حسن‌زاده در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت سوشا مکانی گفت:‌ درباره پرونده سوشا مکانی همانند سایر فوتبالی‌ها ما رأی خودمان را اعلام کردیم همانطور که هفته‌های گذشته هم این کار را انجام داده بودیم. البته هرگاه رأیی‌ علیه بازیکنان، مربیان و باشگاه‌ها صادر می‌کنیم انتظار نداریم که کسی ما را تشویق کند و مطمئناً از دست ما ناراحت می‌شود.

وی ادامه داد: طبعاً وقتی بازیکن یک تیم بزرگ لیگ برتری محروم می‌شود و تیمش ضربه می‌خورد این مسئله باعث می‌شود بر علیه ما صحبت کند هرچند که ما کاری به این حرف‌ها نداریم و به وظیفه خود که عمل به قانون است می‌پردازیم. ما افراد خاطی را محروم می‌کنیم هرچند که کسی خوشایندش نباشد.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: امیدوارم اینگونه رفتارهای ناپسند را دیگر شاهد نباشیم و این مسائل را از بازیکنان در درون زمین نبینیم چرا که در غیر این صورت مطابق قانون با آنها برخورد می‌کنم حتی اگر از ما ناراحت شوند.

وی ادامه داد: در این چند ساله هم شاهد بوده‌ایم که هر وقت کسی محروم شده علیه کمیته انضباطی صحبت کرده اما کمیته انضباطی هم نشان داده که طبق قانون و به حق آرا را صادر می‌کند و مطمئن باشید از این رویه دست نمی‌کشیم.

حسن‌زاده در پایان درباره اعلام رأی انضباطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم هم افزود: رأی این بازی را صادر کرده‌ایم و سایت فدراسیون فوتبال قرار است این خبر را منتشر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)