مرجع خبری پرسپولیس : محمد محمدي پس از گفتگو با امير عابديني، در داماش گيلان ماندني شد.

به نوشته سايت باشگاه داماش گيلان، پس از انتشار خبر عدم تمايل دنيزلي براي جذب محمد محمدي، اين دروازه بان با حضور در باشگاه داماش و گفتگو با امير عابديني مديرعامل باشگاه داماش گيلان، در اين تيم ماندني شد.

موضوع انتقال محمد محمدي هفته گذشته با حضور علي پروين و جمشيد زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس در دفتر عابديني، مراحل نهايي خود را طي کرده بود و دو طرف به توافق کامل رسيده بودند اما با انتشار خبر هدايت تيم پرسپوليس توسط مصطفي دنيزلي، عابديني به دليل مسائل سال 1385 بين محمدي و دنيزلي به وي يادآوري مي کند که در صورت عدم تمايل دنيزلي، وي مي تواند در تيم فوتبال داماش گيلان به عنوان سنگربان به کار خود ادامه دهد.

در آن سال که دنيزلي سرمربي تيم پرسپوليس بود برخي مسائل که به درخواست مطالبات مالي بازيکنان برمي گشت در تيم پرسپوليس پيش آمده بود که در ذهن و خاطره دنيزلي باقي مانده است و ظاهرا همين مسئله بدون آن که قصور يا تقصيري متوجه محمدي باشد، در تصميم گيري اخير سرمربي جديد پرسپوليس در توقف انتقال محمدي به اين تيم تاثير داشته است.

مهندس عابديني پس از پايان جلسه امروز گفت: من بازگشت محمدي را به فال نيک گرفتم و وي به تمرين‌هاي داماش گيلان خواهد پيوست و تا پايان فصل همچنان از دروازه تيم فوتبال داماش گيلان حفاظت خواهد كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)