خبرگزاری پرسپولیس :  يك عضو فراكسيون ورزش مجلس گفت: اعضاي فراكسيون در تلاشند تا در صورت قول مساعد وزير ورزش و امور جوانان براي واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي، استيضاح‌كنندگان را از تقاضايشان منصرف كنند.

حجت‌الاسلام سيدجلال يحيي‌زاده با اشاره به اعلام وصول استيضاح وزير ورزش و امور جوانان در جلسه علني مجلس گفت: در حال حاضر اعضاي فراكسيون به دنبال آن هستند تا قول مساعد از وزير ورزش براي واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي را بگيرند، مطمئنا اين امتياز باعث مي‌شود كه بتوان از آن براي منصرف كردن امضاكنندگان استيضاح وزير استفاده كرد.

نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس توضيح داد: البته در اين راستا وزير ورزش قول‌هايي به ما داده است كه در آينده نزديك اين دو باشگاه را به بخش خصوصي واگذار كند. با اين وجود بايد بررسي شود كه اين قول تنها براي منصرف كردن استيضاح‌كنندگان است يا اينكه وزير ورزش به اين كار اهتمام دارد.

يحيي‌زاده در عين حال با تاكيد بر اينكه قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه واگذاري باشگاه‌ها به بخش خصوصي را به عنوان يك تكليف بيان كرده است، افزود: البته به نظر من تاكنون مقدمات و تمهيداتي براي خصوصي‌سازي در ورزش و باشگاه‌ها فراهم نشده است كه بايد عزم و اراده جدي در اين رابطه به وجود آيد.

اين نماينده اصولگراي مجلس نهم همچنين با بيان اينكه امكان دعوت از برخي مسئولان رده بالا در حوزه ورزش و همچنين حوزه اقتصادي به مجلس وجود دارد، گفت: در همين راستا حدود 40 نماينده مجلس با امضاي نامه‌اي به دنبال سوال از رييس‌جمهور هستند موضوعي كه هنوز به صورت جدي مطرح نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)