چهارشنبه 16 اردیبهشت (15:50)

مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس تنها برای امضا قرار داد با مهاجم آلبانیایی پیام به اتفاق نظر رسیده اند .

قضيه معتبر نبودن قراردادهاي داخلي و پايبند نبودن بازيكنان به قول و قرارهايشان چيزي نيست كه در فوتبال ما غريبه باشد، هرچند سازمان ليگ قول داده كه به اين نوع مذاكرات و پشت ميز نشستن‌ها وجهه قانوني ببخشد اما همين حالا دارد اتفاق تازه‌اي در فوتبال مي‌افتد كه اصلاً ارتباطي به بازيكنان كه متهمان اصلي قراردادهاي داخلي هستند، ندارد. اتفاقاً اين بار باشگاه طرف حساب اين بازيكنان، سنت‌شكني مي‌كند.
اين موضوع به مسؤولان باشگاه پرسپوليس مربوط مي‌شود كه امسال خيلي زودتر از حريفان و قبل از شروع فصل نقل و انتقالات آستين‌ها را بالا زده‌اند و با دو سه بازيكن هم قرارداد داخلي امضا كردند. اتفاقاً همين عجله كردن و زود تصميم‌گرفتن براي مذاكره و عقد قرارداد داخلي با نفرات مورد نظر مسائلي را به وجود آورده است.
اشپيتيم آرفي، صابر ميرقرباني و ميثم بائو 3 بازيكني بودند كه پرسپوليسي‌ها بعد از مذاكره با آنها قرارداد داخلي هم بستند. اين موضوع را هم باشگاه تأييد كرد هم مديرعامل. با اينكه قرارداد داخلي وجهه قانوني ندارد اما حتي مذاكره با اين بازيكنان هم انتقادات زيادي را درپي داشت البته مسائلي كه مطرح مي‌شد شامل حال مهاجم آلبانيايي پيام نمي‌شد اما يك‌جورهايي اقدام باشگاه را براي مذاكره با دو بازيكن ديگر زير سؤال مي‌برد. مطرح شدن اين انتقادات و به وجود آمدن شرايط جديد مديرعامل را مجبور كرد كه قرارداد داخلي با 3 بازيكن جديد را در همان كميته 3 نفره‌اي به شور بگذارد كه قرار بود خيلي زود تشكيل شود تا تصميم نهايي را آنها براي جذب بازيكن بگيرند. با تشكيل اين كميته 3 نفره كه بعد از جلسه هيأت مديره و روي هم گذاشتن عقايد و نظرات تمام اعضا صورت گرفت، خيلي زود هدايتي جايش را به آخوندي داد تا او در كنار انصاري‌فرد و فرخزادي كارش را شروع كند.
 در واقع مديرعامل كه تا قبل از اين جريانات همه كاره نقل و انتقالات بود و خودش با بازيكنان وارد مذاكره مي‌شد و قرارداد مي‌بست، مجبور شد قرارداد 3 بازيكن جديد را براي تأييد نهايي به كميته نقل و انتقالات ببرد. گويا در همين نشست 3 نفره حرف‌هايي رد و بدل شده كه در نهايت همه چيز فقط به نفع يك نفر تمام شده است. اشپيتيم آرفي تنها بازيكني است كه همه اعضا درباره‌اش به اتفاق نظر رسيدند و قرارداد داخلي‌اش مهر تأييد خورده است.
بازيكناني مثل ميثم بائو و صابر ميرقرباني هم جايي در پرسپوليس ندارند، حتي اگر پاي قرارداد داخلي با پرسپوليس را امضا زده باشند چرا كه دو عضو ديگر كميته روي آنها نظري ندارند. حالا براي آنكه شأن باشگاه پرسپوليس حفظ شود، مي‌گويند ما با همان يك بازيكن يعني اشپيتيم آرفي داخلي بستيم و دو نفر ديگر جايي در ليست مورد نظر ما ندارند. در واقع پرسپوليسي‌ها به قراردادي كه با دو بازيكن ديگر بسته‌اند، پشت مي‌كنند تا اين بار سنت‌شكني شود و براي يك بار هم كه شده بازيكنان در ليگ برتر ايران به خاطر عقد قرارداد داخلي متضرر شوند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)