مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس از امروز تا دربي 73 كه قرار است در مرحله يك‌چهارم نهايي جام حذفي برگزار شود فقط 9 روز زمان دارد و در اين فاصله بايد يك ديدار فوق‌العاده سنگين مقابل تراكتورسازي برگزار كند.

 

پرسپوليس جمعه پيش‌رو مقابل مردان امير قلعه‌نويي قرار خواهد گرفت و از آن بازي به بعد يك هفته تا رويارويي با رقيب ديرينه در جام حذفي فرصت دارد اما ظاهرا در شرايط فعلي تيم سرخپوش باشگاه و كادر فني مايل به انجام اين مسابقه در تاريخ موردنظر نيست.

به‌خصوص اينكه عزيزمحمدي روز دوشنبه ابتدا اعلام كرد اين بازي روز 18 آذرماه انجام نخواهد شد اما همان شب با قاطعيت گفت دربي 73 در اين تاريخ برگزار مي‌شود. محمد رويانيان مدير عامل پرسپوليس در برنامه نود با ذكر اين نكته كه تيمش 6-5 بازيكن محروم و مصدوم دارد و راضي به برگزاري بازي در تاريخ مقرر نيست، انجام دربي در روز 18 آذر را جفا به پرسپوليس دانست.

 

وي از عزيزمحمدي تقاضاي تعويق مسابقه را داشت اما رييس سازمان ليگ اعلام كرد اين ديدار به تعويق نمي‌افتد. ظاهرا رويانيان و استيلي ديروز و به‌صورت حضوري هم خدمت رييس سازمان ليگ رسيده‌اند اما تلاش‌شان فايده‌اي نداشته است. به نظر مي‌رسد پرسپوليسي‌ها فكر مي‌كردند اين ديدار بعد از بازي‌هاي نيم‌فصل برگزار خواهد شد و حالا به نوعي شگفت زده هستند. ظاهرا سرخ‌ها به جاي رويارويي با راه‌آهن در هفته شانزدهم ليگ برتر بايد به مصاف استقلال در جام حذفي بروند و نوع تمرين اين تيم براي اين بازي ويژه بايد تغيير كند.

 

در اين ميان نكته‌اي كه ذهن پرسپوليسي‌ها را مشغول كرده مقابله فدراسيون‌نشين‌ها با خواسته‌هاي مسوولان اين باشگاه است تا جايي كه اعضاي تيم پرسپوليس معتقدند انتقاد تند مدير عامل پرسپوليس از كميته انضباطي و فدراسيون بعد از حكم سنگيني كه عليه شيث، نصرتي و به تبع آن جريمه باشگاه پرسپوليس صادر شد باعث شده مسوولان فدراسيون از سر لجبازي تيم تازه اوج گرفته پرسپوليس را در موقعيت ويژه‌اي قرار دهند.

 

هر چند شايد اين نگاه، نگاه بدبينانه‌اي به روابط اخير مسوولان فدراسيون فوتبال و باشگاه پرسپوليس باشد اما چندان هم دور از ذهن نيست. حالا كه برنامه بازي فيكس شده و پرسپوليسي‌ها بايد تن به برنامه اعلام شده بدهند مي‌گويند مشكلي براي رويارويي با استقلال ندارند اما كل اعضاي تيم فكر مي‌كردند اين مسابقه بعد از پايان نيم‌فصل ليگ برتر برگزار مي‌شود و با پيش افتادن برنامه اين مسابقه همه نگاه‌ها به اتفاقات عجيب در فدراسيون و نوع رابطه‌ها معطوف شده و بعيد نيست اين داستان طي روزهاي آينده ابعاد گسترده‌تري پيدا كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)