در خبرها آمده بود؛ جلسه رسیدگی به شکایت علی علیپور به طرفیت باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

شاید برای خیلی ها این پرسش پیش آمده باشد که ماجرا چیست؟ علی علیپور که حدود ۶ فصل برای پرسپولیس توپ زد سرجمع شاید ۴ میلیارد تومان هم از پرسپولیس نگرفته باشد.

او در دوران مدیریت علی اکبر طاهری با مبلغی ناچیز از راه آهن به پرسپولیس پیوست و به دلیل مشکلات شدید مالی حتی قادر به برگزاری مراسم ازدواجش نبود.

علیپور قصد داشت ازدواج کند و همسرش را به تهران بیاورد اما پول پیش خانه استیجاری هم نداشت و ترکاشوند معاون وقت باشگاه پرسپولیس درآن مقطع حاضر شد ۶۰ میلیون تومان برای اجازه منزل و مراسم ازدواج به او بپردازد به شرط آن که علیپور ۵ سال قراردادش را تمدید کند.

این مهاجم که ۶ فصل با رقم پایینی در پرسپولیس توپ زد یک میلیارد تومان از باشگاه طلبکار است. علیپور ابتدا سعی کرد خودش و وکیلش تلفنی با رضا درویش ارتباط بگیرند و موفق نشدند.

سپس وکیل خودش را به دفتر باشگاه فرستاد که او هم نتوانست با مدیرعامل پرسپولیس ملاقات کند و درنهایت مجبور شد از این باشگاه شکایت کند.

در همین ارتباط یکی از همبازیان قدیمی علی علیپور که تمایلی به افشای نام خودش نداشت گفت: «باشگاه پرسپولیس رفتار خوبی با علی علیپور نداشت. شاید هیچ کس نداند اما او ۲ ماه بدون قرارداد برای پرسپولیس بازی کرده است. قرارداد علیپور در تاریخ ۲۰ تیرماه سال ۱۳۹۸ به پایان رسید اما با توجه به اینکه چند بازی پرسپولیس باقی مانده بود او بدون هیچ قراردادی برای تیمش به میدان رفت. حالا این رفتارها درست نیست و باشگاه پرسپولیس باید قدر آقای گل سابقش را بداند که در طول ۶ سال بازی در این تیم کمترین دریافتی را داشت.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)