تیم‌های پرسپولیس و استقلال که باید در هفته دوازدهم لیگ برتر با هم مسابقه دهند قصد داشتند اردوی تدارکاتی در خارج از کشور برگزار کنند که این اردوها لغو شده است!

دلیل اصلی لغو اردوی تیم آبی و قرمز مشکلات مالی بوده است اما به نظر می رسد دو باشگاه بیشتر تمایل دارند لغو اردو را به مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ربط دهند. اگر شورای برون مرزی مخالف برپایی اردوی تدارکاتی تیم‌های باشگاهی در خارج از کشور است سوال اینجاست چطور نساجی و تراکتور درترکیه اردو زده اند و فولاد هم اردوی خود را در امارات بر پا کرده است؟

استقلال ابتدا قصد داشت در پرتغال اردو بزند اما باشگاه خطاب به ساپینتو اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی قادر به پیشتیبانی از این برنامه نیست. در ادامه بحث دعوت از این تیم از سوی اماراتی‌ها مطرح شد که باشگاه اماراتی که برای میزبانی از استقلال وارد مذاکره شده بود، به یکباره به تماس‌های خود با استقلال پایان داد و به نظر می رسد از دعوت از آبی‌ها منصرف شده است یا اینکه تورنمنت چهار جانبه لغو شده است.

در لغو اردوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس مخالفت شورای برون مرزی مطرح شده است که به نظر می رسد تنها یک بهانه است. اگر قرار به مخالفت به برپایی اردوی تیم‌های باشگاهی در خارج از کشور بود این شورا به تیم‌هایی چون تراکتور – نساجی و فولاد اجازه برپایی اردو در خارج از کشور را نمی داد.

گفته می شود مشکلات مالی در این دو باشگاه موجب اعتصاب از سوی بازیکنان دو تیم شده بود و به نظر می رسد دلیل لغو اردوی این دو تیم در روزهای اخیر مشکلات مالی بوده است نه مخالفت شورای برون مرزی.

برخی دیگر هم ممنوع الخروجی اعضای تیم و احتمال بروز حواشی در اردوی خارجی را دلیل مخالفت با برگزاری اردو در خارج از کشور عنوان کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)