جان تری به محرومیت چهار جلسه‌ای و جریمه نقدی 220 هزار پوندی‌اش تن داد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس از سوی اتحادیه فوتبال این کشور به اتهام توهین نژادپرستانه به محرومیت چهار جلسه‌ای و پرداخت جریمه 220 هزار پوندی محکوم شده است. این بازیکن 31 ساله خط دفاعی آبی‌های لندن با پذیرش این حکم گفت: "اگر چه از حکم اتحادیه ناراحت هستم ولی می‌پذیرم که زبان به کار گرفته شده از سویم صرف نظر از شرایط نه در زمین فوتبال و نه دیگر بخش‌های جامعه پذیرفتنی نیست."

 

تری به این ترتیب نخواهد توانست مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در بازی شنبه برابر تاتنهام همراهی کند. از آنجا که این محرومیت تنها بازی‌های لیگ برتر را در بر می‌گیرد، تری می‌تواند چلسی را در بازی سه‌شنبه آتی لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار دونتسک، قهرمان اوکراین همراهی کند.

 

اتحادیه فوتبال انگلیس رفتار جان تری برابر آنتون، برادر کوچک ریو فردیناند را در بازی اکتبر 2011 چلسی – کوئینز پارک رنجرز نژادپرستانه و درخور مجازات شناخته بود.

 

همچنین اشلی کول، همبازی تری در چلسی باید به خاطر توهین اینترنتی 90 هزار پوند جریمه بدهد. این بازیکن 31 ساله در جریان پرونده جان تری مقام‌های اتحادیه فوتبال انگلیس را مورد اهانت قرار داده و آنها را "احمق" خوانده بود. کول هم به این حکم تن داده و گفته‌هایش را "نسنجیده" دانست. این بازیکن در واکنش به معتبر نبودن خودش برای شهادت در دادگاه جان تری از کوره در رفته و به انتقاد شدید از سران اتحادیه فوتبال انگلیس پرداخته بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)