اسطوره فوتبال برزیل اعتراف کرد او یکی از کسانی بوده که سد راه نیمار برای پیوستن به تیم‌های لیگ برتری شده است.

پله در گفت‌وگویی که اخیرا با یکی از رسانه‌‌های برزیلی انجام داده، اعلام کرده است، نیمار، ستاره پیشین تیم سانتوس که به تازگی به بارسلونا محلق شده، سال گذشته تا آستانه پیوستن به یک تیم از لیگ برتر انگلیس رفت اما او و چند نفر دیگر وی را از این کار منصرف کردند.

پله اظهار داشت: سال گذشته خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم با او، نمایندگانش و رئیس سانتوس ملاقات کنم. آن موقع نیمار فرصت پیوستن به یک تیم لیگ برتر را داشت اما من یکی از کسانی بودم که او را از این کار نهی کردم، چون لیگ انگلیس برای شروع حرفه اروپایی این بازیکن مناسب نبود. لیگ انگلیس لیگی با فوتبال فیزیکی است و نیمار به این جور بازی‌ها عادت ندارد.

پله در ادامه در خصوص پیوستن هموطن 21 ساله‌اش به بارسلونا تصریح کرد: در بارسلونا بازی براساس پاسکاری شکل می‌گیرد. بازی این تیم فنی‌تر است و نیمار این فرصت را دارد تا در بهترین تیم دنیا و در کنار بهترین بازیکن جهان (لیونل مسی) بازی کند.

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه این گفت‌وگو اشاره‌ای هم به دوران بازیگری خودش داشت. او خاطرنشان کرد: همیشه این سوال از من پرسیده می‌شود که چرا هرگز در اروپا بازی نکردم. باید بگویم من 2 یا 3 بار تا یکقدمی امضای قرارداد با رئال مادرید پیش رفتم. میلان هم یکی دیگر از تیم‌هایی بود که می‌توانستم به آن ملحق شوم اما سانتوس هم در آن زمان تیم فوق‌العاده‌ای بود و من از بازی در این تیم و کنار بازیکنان بزرگی که داشت، لذت می‌بردم. به همین خاطر بود که نخواستم تیمم را عوض کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)