قرعه‌کشی بازی‌های پلی‌آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا ظهر امروز (جمعه) در مقر یوفا در سوئیس برگزار شد تا تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود در مسیر رسیدن به مرحله گروهی معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا را بشناسند.

به گزارش تسنیم، قرعه‌کشی دیدارهای 20 تیم حاضر در مرحله پلی‌آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس انجام و مشخص شد که میلان، تیم سوم انگلیس برای راهیابی به مرحله گروهی این رقابت‌ها باید به مصاف پی اس وی آیندهوون، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ هلند برود.

در این قرعه‌کشی همچنین مشخص شد که آرسنال، تیم چهارم فصل گذشته لیگ برتر انگلیس برای راهیابی به جمع 32 تیم برتر فوتبال باشگاهی قاره سبز باید برابر فنرباغچه ترکیه قرار بگیرد. شالکه، تیم چهارم فصل گذشته بوندس‌لیگا در این مرحله حریف متالیست خارکیف، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر اوکراین خواهد بود و  لیون، تیم سوم فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه نیز برابر رئال سوسیه‌داد، تیم چهارم فصل لالیگا در فصل 13-2012 می‌ایستد.

– برنامه‌ کامل بازی‌های پلی‌‌آف لیگ قهرمانان اروپا به صورت زیر است:

دور رفت – سه‌شنبه 29 مرداد 92
دینامو زاگرب (کرواسی) – استرا وین (اتریش)

لودوگورتس رازگراد (بلغارستان) – بازل (سوئیس)

ویکتوریا پلزن (جمهوری چک) – ماریبور (اسلوونی)

استوا بخارست (رومانی) – لژیا ورشو (لهستان)

شاختار گاراگاندی (قزاقستان) – سلتیک (اسکاتلند)

لیون (فرانسه) – رئال سوسیه‌داد (اسپانیا)

شالکه (آلمان) – متالیست خارکیف (اوکراین)

پاکاس دی فریرا (پرتغال) – زنیت سنت پترزبورگ (روسیه)

پی اس وی آیندهوون (هلند) – میلان (ایتالیا)

فنرباغچه (ترکیه) – آرسنال (انگلیس)

دور برگشت بازی‌های پلی‌آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا نیز سه‌شنبه 5 شهریور برگزار خواهد شد. در میان 20 حاضر در این مرحله وضعیت 2 تیم فنرباغچه و متالیست خارکیف به دلیل مسائل انضباطی مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که کمیته انضباطی یوفا پس از بررسی پرونده تخلفات این 2  تیم، آنها را از حضور در ادامه رقابت‌ها محروم کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)