داور عراقی دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در حالی از پنالتی دقیقه پایانی سرخ‌ها چشم‌پوشی کرد که اگر این پنالتی اعلام و تبدیل به گل می‌شد، می‌توانست برای صعود به مرحله حذفی ارزشمند باشد.

با توجه به چهل تیمی شدن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری، برای حضور ۱۶ تیم در مرحله یک هشتم نهایی ۱۰ تیم صدرنشین به علاوه ۶ تیم دوم هر گروه به این مرحله صعود خواهند کرد به طوری که سه تیم دوم برتر از گروه‌های غرب و سه تیم دوم از گروه‌های شرق در این مرحله حاضر خواهند بود.

با این حساب درصورتی که النصرعربستان صدرنشینی‌اش را قطعی کند پرسپولیس باید برای رده دومی تلاش کند که صعود به عنوان تیم دوم محدودیت‌هایی خواهد داشت و شاید روز آخر کار به گل‌شماری بکشد.

با در نظر گرفتن این موضوع مهم داور عراقی و تیم کمک داوران ویدئویی که با چشم پوشی از پنالتی واضح پرسپولیس را از رسیدن به گل سوم مقابل نماینده تاجیکستان محروم کردند شاید در سرنوشت صعود این تیم تاثیر بگذارند. همین حالا هم پرسپولیس به خاطر تفاضل گل کمتر سومین تیم برتر دوم شده و در صورتی که یک گل بیشتر میزد دومین تیم برتر میشد.

داور عراقی در حالی آن صحنه را پنالتی تشخیص نداد که در تصاویر تلویزیونی که بارها و بارها پخش شد مشخص بود مدافع استقلال تاجیکستان با هر دو پا، هر دو پای باهویی را می‌زند و پنالتی محرز بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)