تیم فوتبال استقلال در یک بازی ضعیف و پرانتقاد به لطف یک پنالتی مشکوک مقابل آلومینیوم اراک پیش بود اما در آخرین لحظات پیروزی را با تساوی عوض کرد.

استقلال از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم رفت و تساوی یک بر یک متوقف شد. کوین یامگا ابتدا دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد، ولی میثم مجیدی دومین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی در نیمه دوم، گل تساوی آلومینیوم را به ثمر رساند. آلومینیوم اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت های بسیاری از دست داد تا دقیقه ۹۲ که موفق به زدن گل تساوی شد.

شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی ۲۹ امتیازی شدند و همچنان به لطف ۳ امتیاز اهدایی فدراسیون در صدر جدول باقی ماندند. شاگردان رسول خطیبی نیز با ۲۲ امتیاز در جایگاه پنجم ایستادند.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی (۸۳ – میثم مجیدی)، محمود قائدرحمتی، امیر نوری (۴۶ – امیرحسین هوشمند)، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد (۷۵ – امید سینگ) و نیما درودی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی (۷۸ – بابک مرادی)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، امیرحسین حسین‌زاده (۸۶ – ارسلان مطهری)، کوین یامگا، آرمان رمضانی (۴۶ – آرش رضاوند) و رودی ژستد.

داور: اشکان خورشیدی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)