پرسپولیس نیوز : صحنه ای در هیاهوی بازی پرحاشیه پرسپولیس و سپاهان اتفاق افتاد که می توانست برای پرسپولیس هم پنالتی باشد.

اتفاقی که می تواند پرسپولیسی ها را نه تنها معترض به شکست ناعادلانه در اصفهان بکند بلکه در شرایطی که بازی یک بر صفر بود می توانست این تیم را به بردن هم امیدوار کند.

در دقیقه 90 مسابقه یک ضربه آزاد برای پرسپولیس بدست می آید که پس از ارسال توپ روی دروازه دو مدافع جلوکشیده پرسپولیس نورمحمدی و حسینی درون محوطه پشت سر هم روی زمین می افتند اما داور دستور به ادامه بازی می دهد.

 در نگاه اول ممکن است این طور به نظر بیاید که مدافع سپاهان توپ را زده و خطایی مرتکب نشده اما بارها و بارها این صحنه را فریم به فریم بررسی کردیم و مشخص شد مدافع سپاهان ابداً به توپ ضربه نزده و این رضا نورمحمدی است که زودتر به توپ می رسد ، با زانوی خود به توپ ضربه ای رو به جلو می زند و پس از برخورد با پای مدافع سپاهان توپ کمانه می کند و به بالا می رود.

حرکت مدافع سپاهان و حمله ور شدن با کف پا به سمت توپ ، عدم موفقیت در رسیدن به توپ و سرنگون کردن بازیکن پرسپولیس همراه با قیچی کردن پای او یک بی احتیاطی واضح و یک پنالتی مشخص است که از چشمان داور دور مانده. اگر با ارفاق هم با تیم مدافع برخورد شود حداقل جریمه این بی احتیاطی می تواند یک ضربه آزاد غیرمستقیم از روی خط محوطه شش قدم باشد که تفاوت چندانی با پنالتی ندارد.

مطمئنا از این صحنه در برنامه نود به سادگی عبور خواهد شد چرا که در نگاه اول خطای مدافع مشخص نیست و تنها نیاز به بررسی دقیق و لحظه به لحظه دارد که خبری از آن در این برنامه نیست!

تماشا کنید:

 

{flv}sepahan-penalti{/flv}

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)