باشگاه پرسپولیس به خاطر پرداخت نکردن مالیات قرارداد دروازه‌بان سابق کروات خود از نقل‌وانتقالات محروم شده است.

در ماه‌های اخیر باشگاه پرسپولیس توانست مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را بپردازد و پرونده این بازیکن را ببندد اما این باشگاه هنوز نتوانسته مالیات قرارداد این بازیکن را که پرداخت آن‌ را در قرارداد بر عهده گرفته بود، بپردازد.

پنجره پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مالیات بوژیدار رادوشویچ از ماه گذشته بسته شده و به همین دلیل سرخ‌پوشان امکان فعالیت در نقل و انتقالات را ندارند. بر این اساس پرسپولیس اگر می‌خواهد در نیم فصل بازیکن جدید جذب کند، ابتدا باید مالیات قرارداد دروازه‌بان سابق خود را بپردازد.

بر اساس اعلام سامانه جدید فیفا، باشگاه پرسپولیس تنها تا زمان حل پرونده از فعالیت نقل و انتقالاتی محروم خواهد بود و با رفع و رجوع این مشکل می‌تواند بازیکنان خود را ثبت کند.

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با راه اندازی سامانه‌ای به نام «registrationbans» اقدام به معرفی تیم‌های باشگاهی از سرتاسر جهان که با پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه هستند، می‌کند.

با نگاهی به فهرست باشگاه‌های ایرانی متوجه خواهیم شد که ۱۱ باشگاه با پنجره نقل و انتقالاتی مواجه هستند که در بین اسامی ۴ تیم لیگ برتری استقلال تهران، پرسپولیس، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان دیده می‌شود.

طبق اعلام سایت فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال از تاریخ ۲۳/‏‬ ۱۱/‏‬ ۲۰۲۳ (۶ آذر ۱۴۰۲) به مدت ۳ دوره بسته شده است.

برای پرسپولیس رو به روی نام این باشگاه نوشته شده که آنها تا اطلاع ثانوی محروم هستند که نشان می‌دهد با پرداخت مطالبات خود می‌توانند فوراً پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)