با توجه به فاصله کوتاه بازی بعدی پرسپولیس مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا پنجره نقل و انتقالاتی‌شان را باز کنند.

بعد از شکست پرسپولیس در اراک مدیران باشگاه پرسپولیس به خاطر اینکه زمان را از دست داده و نتوانستند پیش از شروع نیم فصل دوم، بموقع پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کنند بشدت مورد انتقاد هواداران‌شان قرار گرفتند.

باشگاه پرسپولیس یک روز قبل از بازی در اراک موفق شد تسویه حساب مالیاتی رادوشوویچ را دریافت کند اما پروسه مربوط به امور بعدی تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بموقع پیش نرفت و با وجود اینکه بازیکنان جدید همراه با تیم راهی اراک شده بودند، نتوانستند در این مسابقه حضور داشته باشند.

حالا و بعد از انتقادهای فراوان هواداران پرسپولیس مدیران این باشگاه دنبال این هستند تا هر طور شده تا دو روز آینده و حداکثر تا آخرین ساعات روز یکشنبه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کنند.

برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس ابتدا باید وکیل بوژیدار رادوشوویچ  تائیدیه پرداخت جریمه مالیات و تسویه حساب مالیاتی او را به فیفا اعلام کند و سپس باشگاه پرسپولیس با رضا اسدی به توافق برسد.

در عین حال  چنانچه فیفا به باشگاه پرسپولیس اعلام کند که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شده باید مقدمات لازم برای ثبت قرارداد و صدور کارت بازی بازیکنان جدید انجام شود. در این راستا مشکل چندانی برای اخذ کارت بازی عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی که از سپاهان و فجرسپاسی به پرسپولیس پیوسته‌اند وجود ندارد اما برای عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف دو بازیکن جدید خارجی باید آی تی سی صادر شود.

در واقع آی تی سی این دو بازیکن باید از کشورهای کویت و ازبکستان به فدراسیون فوتبال ایران برسد و اگر این مسئله زمانبر نشود و هر دو خرید خارجی سرخ‌ها قبل از بازی چهارشنبه مقابل تراکتور مجوز بازی خود را دریافت خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود با درخواست از فدراسیون‌های مربوطه خیلی زود آی تی سی آنها را دریافت کند اما حداقل برای ثبت قرارداد اورونوف یک مشکل دیگر هم وجود دارد و آن پر بودن لیست خارجی‌های این تیم این است.

لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس با در نظر گرفتن شهاب زاهدی و حسین کنعانی که از لیگ‌های اوکراین و قطر آمد‌‌ند با شش بازیکن پر شده و برای ثبت قرارداد اورونوف یکی از این شش بازیکن باید از لیست خارج شوند.

پرسپولیس دنبال توافق با نبیل باهویی است تا اورونوف را جایگزین او کند اما اگر بحث جدایی شهاب زاهدی هم جدی شود شاید هافبک ازبک جانشین زاهدی در لیست پرسپولیس شود که تصمیمی عجیب خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)