پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس و مدیر تیم‌های پایه باشگاه گفت: فرق پرسپولیس با تیم‌های دیگر انجام دادن کارهای به ظاهر نشدنی است و به هیچ وجه نباید ناامید شد.

حسین عبدی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: نشست تیم‌های پایه پرسپولیس را که همه هفته دوشنبه‌ها برگزار می‌شد را به هفته آینده موکول کردیم که دلیل آن برنامه کاری مربیان و روی روال افتادن کارها بود. پیش از این با توجه به هماهنگی‌های مختلفی که انجام می‌شد، نیاز بود که همه هفته جلسه داشته باشیم، اما در حال حاضر کارهایی که باید انجام می‌دادیم سامان خوبی یافته است و کارها با نظم خاصی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: الان به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌خواهیم یکسری برنامه فوق‌العاده و خلاقیت‌ها را اجرا کنیم که به این منظور منتظر تامین منابع مالی هستیم.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس در این ارتباط که تیم امید پرسپولیس قصد داشت از بازیکن امید حاضر در تیم بزرگسالان استفاده کند اما این اتفاق روی نداد، خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است، اینکه ارجحیت با تیم بزرگسالان است. اصلا همه تلاش‌ها برای این است که بازیکن از تیم‌های پایه به تیم اصلی برسد و اگر کسی به این مهم برسد، ما کمکش می‌کنیم و این یک رویه استاندارد است. اگر کادر فنی بزرگسالان بخواهد بازیکنی در رده‌های پایه در کورس مسابقه قرار بگیرد، این مهم انجام می‌شود اما اگر تداخل در برنامه باشد اولویت با تیم بزرگسالان است.

کاپیتان سابق سرخپوشان درباره عملکرد تیم اصلی پرسپولیس تصریح کرد: بازی با تراکتورسازی را به طور کامل ندیدم و به همین دلیل وارد بحث‌های فنی نمی‌شوم اما به هر حال کسب این نتیجه در آزادی برای هواداران سنگین بود و یکسری بازی‌ها هم خاص می‌شوند. الان برد و باخت برابر تراکتور برای هواداران اهمیت زیادی دارد. من فکر می‌کنم نباید بعد از یک گل کار را تمام شده بدانیم. تبدیل شکست یک بر صفر به پیروزی سه بر یک در آزادی هم برای تراکتورسازی کار مهمی بود، بویژه که پرسپولیس در این بازی به شکلی بازی کرد که می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد.

عبدی افزود: در آن دقایقی که بازی را دیدم و بر اساس شنیده‌ها، پرسپولیس در این بازی می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. به اعتقاد من با توجه به فشار زیادی که روی تیم بود، بچه‌ها می‌خواستند به یک پیروزی خیلی خوب برسند و شاید این مساله باعث شد ساختار دفاعی تحت‌الشعاع قرار بگیرد. در واقع شما هر زمان حمله می‌کنید این فرصت را به حریف می‌دهید که روی دروازه شما ضد حمله کند و به همین دلیل تدارک دفاعی را باید قبل از اینکه توپ به دست حریف بیفتد انجام بدهید ولی شاید میل شدید بازیکنان برای زدن گل‌های بیشتر و خروج از فشار روانی که روی تیم است کار آنها را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

وی در پایان درباره ارزیابی خوب از ادامه مسابقات لیگ گفت: فرق پرسپولیس با تیم‌های دیگر که هر قدر هم خوب باشند، یک تیم معمولی هستند در این است که بتواند کارهای به ظاهر نشدنی را انجام بدهد و من اعتقاد دارم این اتفاق می‌تواند روی بدهد و اینجا نشدن در کار نیست. در آن دو سالی که من خودم در کادر فنی بودم و دو جام هم به دست آمد، ما شرایط بدتر از این را هم پشت سر گذاشتیم و به هیچ وجه نباید نا امید شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)