مرجع خبری پرسپولیس : محمد پنجعلى گفت: ناصر حجازى، جهان پهلوان فوتبال ايران بود و هميشه در كنار مردم قرار داشت.

 

محمد پنجعلى كه پس از اعلام خبر فوت مرحوم ناصر حجازى در بيمارستان كسرى حاضر شده بود، درباره اين واقعه صحبت كرد و گفت: خدمت همه مردم و كسانى كه حجازى را عاشقانه دوست داشتند، تسليت مى گويم. حجازى يك اسطوره بود و هميشه كنار مردم قرار داشت. او جهان پهلوان فوتبال ايران بود و به همين دليل مردم به بيمارستان آمدند و اين موضوع نشان مى دهد كه مردم پهلوانان واقعى را دوست دارند. خيلى از افرادى كه به اينجا آمده اند به خاطر نشان دادن عشق و علاقه شان به ناصر حجازى است.

 

پنجعلى با اشاره به اعتراض مردم به مهدى تاج كه هنگام خروج از بيمارستان با اين مساله روبرو شد، ادامه داد: از زمانى كه خبر فوت حجازى اعلام شد، در راهبندان گير كردم.

 

مردم زمانى كه اين خبر را شنيدند و به ميدان آرژانتين آمدند،  دائما به جمعيت اضافه مى شوند و ديديم كه مسئولان فدراسيون نيز آمدند و برخورد مردم را نيز با آن ها ديديم كه چگونه بود.

 

وى ادامه داد: علت برخوردها اين بود كه با حجازى و پيشكسوتانى همچون او رفتار درستى انجام نشده بود. به نظر من حجازى بايد در راس فوتبال قرار مى گرفت و مردم مسايل را خوب متوجه مى شوند و عكس العمل نشان مى دهند. حجازى به معناى واقعى مردمى بود و به همين علت مردم نمى پسندند كه با او برخوردهاى نامناسبى صورت گيرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)