مرجع خبری پرسپولیس : محمد پنجعلي مي‌گويد رويانيان فردي قوي در مديريت است و مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند.

عضو جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس درباره جلسه امروز وزير ورزش و جوانان كه منتهي به انتخاب اعضاي هيات مديره و مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس شد اظهار كرد: عباسي از ما دعوت كرد كه به وزارت بياييم و من در كنار پروين كه كوله‌باري از تجربه را به همراه خود دارد، به اميد كمك به پرسپوليس به هيات مديره آمديم و پيشنهاد عباسي را قبول كرديم.

پنجعلي ادامه داد: قرار است كه فردا اعضاي هيات مديره با كادر فني و بازيكنان تيم پرسپوليس ديدار داشته باشند. البته بايد براي زمان اين ديدار با حميد استيلي هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهيم. هدف هيات مديره اين است كه كميته فني باشگاه در دراز مدت هم تقويت شود. عباسي به ما گفت كه كاملا از پرسپوليس در اين شرايط حمايت مي‌كند تا اين تيم به روزهاي اوج خود بازگردد.

وي در پاسخ به اين سوال كه واكنش مردم به انتخاب رويانيان به عنوان مديرعامل چيست گفت: ان‌شاءالله مردم هم به ما كمك مي‌كنند. اصلا همه هدف ما اين است كه مردم خوشحال شوند. به نظر من رويانيان در مديريت فردي قوي است و مي‌تواند كمك مالي خوبي به پرسپوليس كند. به هر حال من و پروين به هيات مديره پرسپوليس آمده‌ايم تا به اين تيم كمك كنيم و شرايط را براي نتيجه‌گيري فراهم كنيم.

پنجعلي با اشاره به اينكه ما به دنبال اين هستيم كه يك شوك به تيم وارد شود گفت: اميدوارم در هفته‌هاي آينده پرسپوليس بهتر بازي كند و از اين وضعيت خارج شود. ما احساس كرديم پرسپوليس در يك بن‌بست قرار گرفته و بايد هرچه سريع‌تر از آن خارج شوند.

وي در پاسخ به اين سوال كه شنيده مي‌شد رويانيان استقلالي‌ است گفت: اصلا اين گونه نيست. اتفاقا ما در جلسه امشب رنگ ايشان را دقيقا فهميديم. ايشان خودش انتخاب كرده كه مديرعامل پرسپوليس باشد.

محمد پنجعلي درباره هر گونه تغيير در كادر فني پرسپوليس اظهار كرد: قرار است فردا جلسه‌اي داشته باشيم و در اين باره صحبت كنيم. اگرچه فكر نمي‌كنم فعلا در كادر فني تغييري صورت بگيرد. ما فرصت ديگري به حميد استيلي و كادرش مي‌دهيم تا به نتيجه لازم دست پيدا كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)